Klik ok? TQ so much !

Monday, February 28, 2011

Tumblr ? apa tuhh?

assalam.. Tumblr! Tumblr! Tumblr! waahh..makin hari aku sayang kat Tumblr aku..biar pun Tumblr aku buruk kan,aku x hias-hias sampai ada kuceng yang comel tuhh,aku tetap sayang Tumblr aku.. :') sayang korang jugak yg sudi jenguk blog kerdil niehh :)




nampaknya kalau gini,aaku akan kurang lahh dalam blogspot nihh.Apa yang terbuku di hati ni,semua aku conteng kat Tumblr aku sudah,yang x boleh aku cerita dekat sni sbb nnti ada yg terasa ,aku tuang separuh dekat myTumblr.. andai itu yang terbaik, maka maybe akan berpindahlah aku dari dunia nihh..Photobucket..sobb sobbbb..uhukkkk Photobucket cehhhh! keikeikeii..gurauu =p 


Okeh what is Tumblr nih? ada orang tidak tahu,ada yang tahu jugak kn? Macam kawan aku Ayu,dia manalah tahu Tumblr ni apa.Hahaha..Aku start wat Tumblr nihh dulu gi.Tapi x aktiflah.Kenapa? sebab best! kat sana aku suka ambik-ambik gambar yang menarik..orangnya pun banyak yang sangatlah kreatif ! bukanlah maksud aku korang sini x kreatif ok? kretif! memang kretif..tetapi 'Tumblrian' lagi kreatif Photobucket


Wokehh berbelik kepada Tumblr nih, Tumblr is one of the easiest platform for you to blog! Wa bilang sama lu. Aku serius nihh.Memang easy aku nampak..boleh message-message lagi.Mungkin pengelibatan warga Malaysia kurang dekat Tumblr nih.Semua blogger kn? Photobucket



Dekat Tumblr nih,memang nampak canggih sikit dari blogspot.Bagi yag minat IT ka apa,datang la,cuba try Tumblr? hee itss easyyyy bebbb~~ *cakap gaya gedik Photobucket
Bezanya Tumblr dari Blogspot nih,kita bolehh upload lagu apa-apa ja lagu direct from kita punya lappy.Tuh yang best tuh. Aku suka owhh. Setakat nih tuh ja lah yg aku nampak ada.. ehh ada lagi!  Untuk pengetahuan,orang-orang dekat TUmblr selalu 'reblog' post orang. Kalau suka sajaDekat blogspot jarang kn? kalau aku,pernah pun aku buat sekali ja.Tuh pun dekat blog lama.Sebab aku sangat suka entry tuh,so aku reblog entry dia.


Apa lagi yahh Tumblr? hmnnn..owhhh ! berbeza dengan Blogspot yang cuma guna button 'like' Facebook Photobucket hehe..dekat Tumblr ada button 'like' taw ! siap ada bentuk hati lagi!untuk like! cehhh promote* 


Tapi!! Tapii!!*tegas


1 jak keburukan Tumblr nihh! pandai plak server down..ada maintainance la..aduii..xpa aku tetap sabar demi Tumblr ku :)








Okehh aku kena out,jenguk-jenguk Tumblr aku. Korang jenguk la Tumblr aku kalau jumpa k? hahaha Photobucket  hmnnn. =)  




p/s:insyaAllah akan ada penghijrahan kali ini. I am moving .(tajuk entry 1st aku) hakk hakkPhotobucket terus teringat kenapa aku berpindah-pindah nihh kan,mcm org zaman Jahiliah plak kn? berpindah-randahh..pergghhhh











Gratisan Musik

perrgghhhh..best layan lagu  Kiroro nihhh..
biar pun aku faham sikit-sikit jak,paham pun sebab aku selalu tengok Anime..hak hakkk! Photobucket


mood : cuba menghayati apakah itu best friend dri lagu yg aku x paham ni :)







0 orang komen sini: