Klik ok? TQ so much !

Wednesday, February 23, 2011

Blog Biru

-Iklan kejap-
kalau suka.klik arr.hehe..hahaha
ahhhhh ,kau sungguh comel Pinggu >.<
pinggguuu..! pinggguuu! ( lagu katun Pinggu,terngiang2 di otak)

http://www.emocutez.com
*Pinggu ..pinggu..




assalam.okehh aku telah di tag olehh Cik Pika Tajima kita ni. Baik cepat,nnti kena ketuk ketampi kita..Dalam kesibukan aku study tuk esok nih,sempat lagi aku update blog..haha! bukan apa,aku bosan pandang buku eco ni lelama.jadi aku pun join lah ni... heee


tahu ka? aku baru join BPM ni,tuh pun dri blog Pika,hee..wahh memang aku ketinggalan kereta api owhhh.
Orang da dekat stesen keta api Tenom,aku still di Papar.Eh,ada ka stesen keta api di Papar.. ( ? ) hantam sajalah labu...


Okeh,aku banyak melalut =.=' Jom,aku pun maw straight to da point jugak nihh~ lets go! :D


klik atas nihh tuk Join segmen ni n join BPM

Aku rasa segmen ni cambest.Ntah kenapa,rsa mcm kanak-kanak plak main warna2 nih.
I choose blue colour for my blog's theme becoz aku memang suka warna biru sejak aku lahir dari dunia nihh arr..Hari2 tengok langit..tengok laut..warna biru kn? sbb tuh lah aku kasi blog aku ni warna biru.. hehh.
biru biru biru.aku suka kamu 'biru'

Jadik,jom join yahh semua .. ? 
Jangan lupa gi BPM dulu.hee

Sebelum sambung study aku yg memang 'terbengkalai' nih
aku maw tag kawan2 aku,yg se'angkatan' ngan aku. JOm!





Jomm bahhh kita join~~ 


3 orang komen sini:

ftdanisha said...

slm ziarah dr blog biru dan jejak :)

ct N honey said...

saya punya blog warna biru gak

Hafriz Mohamad said...

sy pon... ^_^