Klik ok? TQ so much !

Sunday, February 20, 2011

Just open up ur eyes..


assalamualaikumwarahmatullah.

agak lama aku x hupdet blog.Atas sebab-sebab tertentu.Sedih kot. T_T

Hari ni hari Ahad.Esok hari aku balik UiTM.Jadi aku akan memanfaatkan masa aku dekat rumah nih kalau boleh. Memang kebiasaan aku balik UiTM pagi-pagi.Bangun awal,mandi ( itu pun kalau aku mandi di rumah la.hehe )mengigil-gigil kesejukan.Itu bagus.

Sejak aku berlesen 'P' untuk PRO nih(perasan di situ ),mama dan bapa aku selalu suru aku hantar itu ini.Hantar adik aku pegi sekolah pagi-pagi Sabtu.Terkejut aku. Sabtu? Owh rupanya dorang ganti sekolah.Dan jadilah aku dreber separuh masa.Boleh suda ambik-ambik budak dari sekolah setiap pagi dan tengahari dengan syarat mereka bayar aku sorang Rm1 hinggit,aku rela hantar dorang sampai waktu malam.

ok,


Mungkin kali ni baru aku sedar,hidup sebagai student ni bukannya senang.Aku sedar itu.Maybe,baru tersedar.Belajar tanpa usaha sahaja tidak mungkin akan menjadikan kita seorang yang berjaya.Aku ingin berjaya,Semua orang pasti inginkan kejayaan.Aku ni,tengok sahaja begitu begini.Aku sangat merasakan aku ni kurang berjaya.Sangat-sangat kurang berjayanya.Banyak lagi ilmu-ilmu yang Allah beri yang perlu aku pelajari.Jadi aku harap,aku akan tabah dan berusaha dalam mempelajari ilmu yg dalam bidang aku sekarang nih.hmnn.. x sabar aku habis study. :') Aku maw tengok,aku jadi apa suatu hari nanti. Doktor? Bank Manager? cikgu? Cleaner? or xda keja langsung?? 

setakat itu sahaja lah peng'updet'an entry aku kali ni.Okehh la.Gudbai. 


p/s:mood bingung2 ??







10 orang komen sini:

Nurul Afifah said...

sye tgah tggu result pon da kene..buatnye 3 org adik sye tu blik len2 time..3 kali la nek moto amek dowg.. =.='

Novelgurl said...

Salam..awak fighting k ! ^^erm..baru dpt lesen L..huhu

samizul.net said...

d(^^,)

FadThiaismyname said...

weits.. ada P suda ar.. hehe..rupanya.

FadThiaismyname said...

weits.. ada P suda ar.. rupanya..

Kopocinue coffee said...

thats true
pandai2x lorh bw diri

Wan Fakhrul Rin said...

Betul. Usaha tu penting. Kerja apa sekalipun, yg penting kita sungguh2, baru berkat dan halal pendapatannya. Kalau keje pangkat tinggi2, gaji besar2, tapi dok dalam ofis goyang kaki je. Haprak pun tarak -.-

kira kekuri said...

Nurul Afifah: wahh suka gak gitu tuh,3 kali ulang alik? hmnn..Fighting! :D

Novelgurl: saya dah lesen P..wee~~ *berguling2

senior: d(^.^)b

Fadthia: yahh P,gud luck tuk kamu nnti tym ambik JPJ. :D

Myen n Wan: sokong korang berdua :D

Woofer Storm said...

amik aku nnti di airport sayam..yahoooo

kira kekuri said...

apa sayam tuhh?