Klik ok? TQ so much !

Wednesday, February 2, 2011

Contest pic hitam putih paling COOL!



Hai selamat pagi.Pagi² baru ada semangat update entry.Macam burung hantu plak aku rasakan diri aku ni.=.='
Ngam lah tuh.Rupa pown ada gak rupa burung hantu.


Rajin plak aku update² blog niehh,maka assaiment aku 1 haram pun aku belum sentuh! aishhh..haha~
bukan xmau sentuh ar,cuma setiap kali ingat assaignment tuh ar,trus pikiran BLUR..baru tuh adalah tuhh syaitan berbisik² dekat telinga aku kata "lama lagi bahh cuti nihhhh..lek arr'' terus ,aku pun pandainya bersutuju dengan kenyataan itu..perghhhhh =.=''


Okeh banyak plak aku merepek nih.bah sekarang maw cakap sal contest nih lah ni :DD


Aku kena tag oleh si kawan,namanya Mema :D


Maw join?? sila cubit kuat-kuat SINI


Jom tengok syarat² nya bebeh² sekalian,








1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni(done)

2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni(almost done)

3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*

kalau saya menang,saya x nak apa2..nak duit RM100 tuh saja..! bole?
bole bikin belanja orang makan.hehe :p


4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
Myen
Amanda
Nurul Hidayu
Tik Atika
Zahariah
Ildah

*wehhh jom join?? rm100 tuhh..hehehhe


5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011



wokehh,here goes da picture :))


bole klik tuk tumbesaran yang cemerlang! ;]


hehe cool? aku pown x tahu la kool ka apa.hehe..nih semua orang klas aku waktu kami pegi Tanjung Lipat hari tuh. Aku dan Rais xda dalam pict.Rais gi masak ayam n aku?? aku yang tangkap pict nih.Tulh xda dalam gambar T___T
terpulang kepada yang wat kontest nih :DD hehe
aku pertandingkan gambar nihh sbb aku syang la orang klas aku..hak3!
k dadaaa! :D

-cuma mencuba nasib-

hehee x tahu la ada peluang ka tidak..hehe

p/s:wahh banyak gila orang join Contest nihh !.wow!


kuukkk kuuukkkk (bunyi burung hantu)











2 orang komen sini:

nur said...

dear.. ada sesat wane kunen tu...
Jemput ke:ALL IN ONE

siti fatimah said...

salam , hye :) terima kasih sebab join ya ! good luck..