Klik ok? TQ so much !

Wednesday, February 23, 2011

Eye Bag


as salam semua. Okeh aku semangat jugak maw update entry sejemput,biar aku rasa mcm xda org pun yang maw baca entry aku ni :DD


Tadi kann..tadi kann..sejuk banget! Entah knapa sejuk bangat,sabar ja la. Ni mesti ada kena mengena dengan sakit yg aku alami tiba2 tadi nih. Xpa lahh. Redo ja la. Hidup perlu redo apa kn?. :D Kaki aku sejuk sangat. Jadi aku gi mandi laju2,selaju yang boleh sbb x tahan sejuk. ehh apa lah aku ni.Patutnya
kalau sejuk,x yahh la mandi kan? OPSSS! heeee

okeh ni entry mengarut pak karut dari aku sebelum masuk tidur. 


aku kena tidur! kerana mata aku mengalami 
SLEEPING BAG ehh EYE BAG yang HEBADDDDD >.<



kenapa ada Eye Bag?
owhh sudah pasti kerna kurang tidur. Mcm aku.
Ala-ala burung hantu.. kuuukkk kuuuuu :D
korang kawan blogger semua harap x jadik mcm aku ok? hee

p/s:sebelum tidur jangan lupa baca doa tidur.
nnti adalah kes kena 'tindih' mcm gua selalu =.='

4 orang komen sini:

Nur Liyana said...

huhuh..takpe2!!!
guna garnier!!!hehhee

fawzeah zea said...

huhuhu xska eye bag :(

aziela said...

Yaaa...eye bag pun CL mainan bah kan...hahaha...cumil!!! geram!!
emmuah!

kindergartenlibrary said...

pergi tidur .hehe