Klik ok? TQ so much !

Thursday, February 17, 2011

maaf lahh ya.. ( ? )

assalamualaikum..ada orang ka yg maw sambut salam saya nih? heee
maaflah ya.. hobi aku suda keluar balik.Hobi apa ni?
Hobi aku ni lain dri yg lain..tukar2 background blog =.="
jadi nanti jangan plak yg tiba-tiba rasa tersesat,sedangkan berada di tempat yang patut. hee.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz morning :D

12 orang komen sini:

misz sheyla said...

waalaikumussalam... :)

raihanmahpot said...

hai, ade tag utk awak..:)

http://halkita.blogspot.com/2011/02/contest-si-manis-berbaju-kurung.html

YUL said...

wa'alaikumsalam, eh2, macam salah masok blog je nie, ehehe ;P

DaddyDian said...

w'salam... nak tukar hari2 background /layout pon takpe... as long tak tukar URL.. hehe

Woofer Storm said...

wslm...

cntik,kasi buat aku baa...aku nda kreatif ni,,heheeee

alinac lover said...

hobi ya :)

Dia.Honey said...

wa'alaikumsalam

NuSaNa NoSa 91 said...

wa'alaikum salammmmmmmm.. hik3~ ^_^

xpe2.. ijau ini lebih tenang~~ ^_^

fizalinolie said...

wa'alaikumussalam... Hehehe. takkan sesat punyer... hehe sebab nama awak lucu kira-kekuri... cute :)

fizalinolie said...

Mcm mana awak boleh menamakan blog awak Kira-kekuri? hehehe... wah! boleh awak wat slot entri Intro pasal nama awak... hehehe, nak gak tahu... :) keep in touch.

fizalinolie said...

Yup... Blog kira ok jer... Hehehe... :) Blog saya mcm mana, x lambat ke loading bila kira bukak?

kira kekuri said...

@fizalinolie Nanti kira wat okehh ? hehe lucu ke? aku pun mcm rasa lucu jugak haha :)