Klik ok? TQ so much !

Friday, February 25, 2011

aku saja hambek hangin sebenarnya

sekarang aku tengah duduk depan Koperasi.
aku saja hambek hangin sebenarnya. Aku ni suka tengok keindahan alam.
Rasa tenang. Aku dulu,kalau dekat rumah skarang nih.. kalau bergembira,sedih n macam-macam lagi. Aku lari gi laut..ehh! bukan tuk melemas kan diri ka apa arr.. cuma tengok-tengok pemandangan alam ciptaan Allah ni.


"Heyy heyyy" pakcik Polar nih berkata dengan machonya.
" asal sejuk jak laut nihhhh? macho kan aku .. ? "
Pakcik Polar perasan lebihh =p
Jangan terlalu perasan hencemmm pakcikkk Polar..ngee



sambil-sambil tuh,bawak adik aku sekali. Main-main di laut.
Paling best kalau baca novel kat laut..wahaaaa ~ kan best gitu??
Tapi sekarang,jalan tuk gi pantai yg aku suka tuh,teruk sudah. T_T ada pembinaan jeti dekat situ. Sedih aku x dapat pi sana lagi... uhuk33...sob sobb..makkkkkk

psttttt psssttttt* sedang aku duduk2 sini nih kan..ada auntie cleaner kena tanya-tanya oleh org maintainance UiTM.
Entah pasal apa.Aku dengar pasal ''Kenapa kamu kasi bocor longkang tuhh?"
dan mcm2 lahh lagi..kecuriaannn baju..perghhhh..asrama memang banyak kecurian baju sebenarnya..haha..tapi org tidak pulak curi baju aku,konpius guaaaa..hahahha! maybe sebab tidak MUAT! kekeke :D

wokehh la,naik bilik dulu. dadaaaa koperasi..aku balik bilik dulu... :D


p/s: aku suka berada di sini,udara yang segar dan nyaman..baik tuhh minda!! =DD

6 orang komen sini:

sicKo^ said...

kat asrama memang banyak kes curi.. tapi yg aku tak faham tu, semorang duduk satu sekolah, tetiap ari jumpa, tak takut kantoi ker?

Asri Alam said...

baju dicuri mungkin buat bundle. haha

kindergartenlibrary said...

Yeah ! Santai ~~
=)

Anonymous said...

salam..waa..nk gak duk situ ! bestnya

Unknown said...

Ahaha. depan koperasi Kira ada Polar Bear ke? :p

Rahayu Takon said...

syaki semakin jiwang..
usia juga dah semakin matang..
hahahaahha