Klik ok? TQ so much !

Thursday, February 24, 2011

anda sangat sedap wahai Mee Goreng Mamak!!!



as salamualaikumwarahmatullaaahh! :DDD


Hye kamoo.Aku tengah makan malan dekat kafe BTC  ni dengan my roomate.
Dia makan nasi. KAu makan Mee. Mee goreng mamak. sedap wui. Aku,kalau makanan dah sedap,ambik masa yang lama sikit tuk makan. Haha. Menghayati la katakan.
Mee gireng mamak sini sedap owhh. Kalau boleh aku maw pandai masak jugak,kita pandai makan mestilah pandai jugak masak kan?



-aku pinjam kejap pict nih dari En. Google-




Roomate aku si Cik Myen nih kata,kalau mamak tul2 yang masak lagi sedap.. hmnn..aku trtanya-tanya siapa la yang masakkan mee goreng mamak dekat sini ni?  Mamak ka or non-mamak? hehee


tidak penting la siapa yg masak. yang penting mulut aku rasa sedap..ok lah tuh :D








p/s: menunggu kwan2 tuk wat assignment konon,tapi x sampai2 lagi T__T



5 orang komen sini:

Wan Fakhrul Rin said...

Oh my, oh my. That looks so delicious -.- lapar seh

Dawa said...

mmg btol. mee mamak yg mamak marplay masak lg sdp dan lemak. huhu

Wan Gerrard said...

xkisah sedap atau tidak, yg penting perut kasi isi dulu :P

kira kekuri said...

aku sokong korang semua..wahaa mee goreng mamak sedap! :DD

sekamar rindu said...

malam mcm ni.

nampak mee goreng..tiba2 jadi lapar..