Klik ok? TQ so much !

Monday, February 28, 2011

Bila sahabat berkata..





as salam..hehee aku ni banyak sangat sms-sms yang best..banyak gila,sampai aku bukukan ayat yg best-best..dan aku selalu hantar dekat semua kawan aku. Barulah meriah kn?Terasa jugak persahabatan yang terjalin..entah kenapa aku rajin,maybe tuk tunjuk dekat mereka betapa aku suka berkawan ngan mereka kott..hehe.. Then mereka pun balas lahh balik dengan msg yang lain..wahh makin bertambah koleksi.Aku suka kumpul sms org.Dri yang besttt,melelehkan airmata hinggalah yg menyakitkan jiwa..ahakk 


so aku maw tunjuk antara sms-sms yang best yg aku ada.haha..ehh aku tahulah kn entry ni kali xda makna dan xda information pun..hee..biarlahh Photobucket


Jadi nanti aku akan kongsi lagi sms2 yg ada.







Bila sahabat kata suka,tak semestinya dia cinta..Kerna anda TEMAN yang layak disukai..Bila sahabat CEMBURU,x semestinya dia cinta..Ini kerana anda teman yang HEBAT dalaam menjalinkan PERSAHABATAN..Bila sahabat kata RINDU,tak semestinya dia CINTA,Ini kerna dia RINDU pada teman sebaik KAMU..Maknanya saya berhak kata saya SUKA pada awak,cemburu bila awak KETEPIKAN saya..dan RINDU bila awak LUPAKAN saya.. Photobucket


hahh,nih antara salah satunya..saya suka ni sms..sangat la bermakna pulakdahh! hehe


p/s: wokehh len kali saya kongsi lagi if ada masa ^___^

4 orang komen sini:

kindergartenlibrary said...

So sweet ..sayang sahabat Nelly .

Woofer Storm said...

aku pun suka,cemburu dan rindu sma ko geng..cool k^^

Kira Kekuri said...

@nelly syg sahabat kita Nelly :)

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm :) me,lagilahh ^^ :')