Klik ok? TQ so much !

Tuesday, January 11, 2011

I am moving :)

Recently,I hate my self..its killing me inside. I don't now how I want to hold it anymore.
Actually I have another blog.But,since it make me mengeluarkan perasaan yg sakit sangat dalam hati..so aku pergi....pergi meninggalkan blog aku selamanya..kesian En. Nuff :(
mlas maw tgok blog comel aku yg lama.sedih plakk :(
follower2 semuaa.Blog aku kali ni private jew.Eh,bukan private.Just...hmnn..nvermind.Sepa nak tgok.aku ok jew.mmg pun selama ni aku ok korang tgok.ehehhe..but since blog lama aku aku sayang,so aq terpaksa jugak...ingt x sedih ka hati aku yg satu ni meninggalkan blog kesayangan aku tuh? perrggghhh =.=" 
sedihhh aku tgok apa yg berlaku dekat sana..mcm terhiris2 kaca hati aku. Aku ni dah la kurang matang kan.Bikin susah orang ja kwan ngan aku ni.Mungkin sikap aku ni mcm budak2 kn xda otak,menulis entry pun compang camping.Orang pun selalu jugak menulis n3 sal aku.Aku tahu ia untuk membuka mata aku.Terima Kasih la ya.I really appreciate it.serius aku kata ni.mana taw lpas ni terbuka la mata ku yg memang sedia buta ni?
Mana tahu lpas ni aku dah jadi baik?  erkk,bukan bermakna aku jahat :)Jadi lepas ni x la aku komen2 n3 korang lagi. Nanti aku terjah.mungkin dlm identiti yg lain.hahaha.sekajap ja tuh aku jadi pengintip x berlesen.
Tak tahu la aku.memang aku xda bakat dlam dunia blogging ni.Pandai plak aku sedihkan? but ini jalan yg aku pilih.No turning back.maybe.





ek,geli!hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 orang komen sini:

Woofer Storm said...

slam cik kira..cik kira mana ni ar??kita kenal??mcam kenal laa,nda paa mungkin hijrah kepada lebih baik kan....tahniah cik kira..maaf,tapi terfollow kat sni..kalau tak suka,sila bagitau..

salam perpaduan dari achie^^

Unknown said...

Oooo ini pula 'sejarahnya', ehe.. Yang lama tu macam dah Follow, ehe.. Apapun, binalah episod baru. Yang lepas, jadikan pedoman.. Selamat Bersemangat semula berblog! d(^^,)