Klik ok? TQ so much !

Friday, January 28, 2011

[bosan] di petang ini

Hujan renyai² membasahi bumi UiTM Kota Kinabalu.Setelah bersujud menunaikan perintah yang Maha Satu,aku duduk menghadap skrin laptop Compaq kesayanganku ini sementara menunggu panggilan ataw sms dri ayahku untuk pergi ke a-pot menjemput kakakku dari Tawau.Barangan untuk pulang ke rumah telah ku kemaskan sebelum aku pergi ke kelas lagi.


sekarang tengah bosan.Aku memanfaatkan masa yang ada dengan blogwalking dan update blog.
Okeh sampai situ sahaja yahhh penulisan skema aku.Boleh buat novel dah nih.hehehe

http://www.emocutez.comapa cerita petang nihh? aishh banyak ! hari ni aku bawa kawan aku si Nurul dan Shal gi makan sup dia Atika Cafe.Saya ulang Atika Kafe yahh bukan Atika Ripin yang mana Atika Cafe  ia adalah sebuah kafe yang ada jual² makanan berdekatan dengan bangunan akedemik baru UiTM KK.Dengan semangat aku bwak makan.Tetapi Shal lagi semangat.Aku bawak jalan awal,tapi dia suggest sama aku jalan jam 1 lah.What?? jam 1? hatiku menjerit. HAHA. jam 1 xda bas la.tuh yang aku menjerit tuh.hahaha.lagi pown hari ni hari Jumaat,jadi memang menjadik kebiasaan lah kn UiTM punya Bas ni akan lambat.Sebab sembahyang Jumaat bas dia...ehh! bukan bas dia..dreber dia.


Bas sampai lebih kurang jam 1.40 pm la.Aku orang first naik bas yang pegi GYM ok!? almaklum bila nafsu makan sup dengan lada Atika Kafe yang memang sedap hingga menjilat jari kuku,automatik aku jadi laju.
Laju berebut,laju naik bas.Laju turun bas.


Sekali pergi sana aku hampehhhh T___T

"kak,ada soto ka?"


''ala..xda soto dik,habis''


O.O!


sedih aku taw.beberapa hari lalu aku maw pi sana makan soto,sotonya ada..tapi ladanya yang sedap tuh tiada..tadik pula aku pegi sana..ladanya yang sedap tuh ada,tapi sotonya tiada....wadepak! kalau gini tidak lah aku makan soto lagi nih..hmnnn..tidak apa,lain kali cuba lagi,mana tahu ada masa yang ada soto n ladanya sekali(kasi sedap hati)


apa² pun aku rasa aku kempunan T__T siapa² sudi² lahh belanja aku semangkuk ka duamangkuk soto..hehe









0 orang komen sini: