Klik ok? TQ so much !

Friday, January 21, 2011

Betul jugak nih kn?



sepa sokong pict di ats angkat tangann  kaki!!??? :DD



Salam and selamat pagi semua![mcm banyak.haha^.^] hoho..
hari ni ntah knapa mata ni masih belum ngantuk owhh..
Tadi aku gi blogwalking,jenguk n ziarah sepa2 yang sakit blog mereka yang lain, n sekali gus follow dorang hoho :DDD 


Makin hari makin ada perbaharuan yang di bawak olehh encik Buku MUka..eh salah!! Facebook! On ja facebook,opppps! jenis profile aku da tukar tba-tba gi yg style baru tuh.
style baru aku x minat lah.Bingung jgak pada mulanya,tetapi lama-lama makin boleh sesuaikan dri :DD rupanya simple jak.Tapi style lama tatap di hati XD

Facebook merupakan 1 social network yang mmbolehkan orang post2 pict la video n macam2 lagi.Haaahh! cerita sal pict nihhh..alamak,macam2 ada..banyak yg tangkap gambar dri different angle la..spaya nmpak gojes,cantik la..wow! laki pempuan sama ja.haha..aku? owhh aku pun termasuk jgak lah( mengaku yah ) tapi kebanyakan gambar yg aku simpan,cuma gambar2 binatang..contoh Panda,Kambing,Biri-Biri,Ayam,Tupai,Tikus n macam2 lagi.tidak ketinggalan jgak gmbar2 pelakon Korea pun aku pandai smpan jgak,dorang pelakon Korea nih op kos la x kenal aku.Tapi aku gi bantai ja pakai2 pict dorang..ohooo sorry ~.~"

Ikut kretiviti sendirilah kan maw simpan apa.Tapi ada 1 yg aku x suka nih.Satu jak. 1 .
http://www.emocutez.comAku x suka tengok.bila pempuan tu bertudung,then simpan jgak gmbar x pakai tudung..ishh2..malas plak aku.Asal maw jg tunjuk aurat? best? cantik ? kalo mmg free hair aku x la kisah.Ni yg mula2 bertutup..sekali tgok,ada plak smpan gambr yg nmpak rambut.Terlihat yang seharusnya ditutup =.='' Wow! tahniahh! ramai yg melihat n memuji2 rambut anda sangat lurus n boleh guna jari lagi yahh? okeh just keep it.

Maw tegur tapi nanti kena maki.HAHA.Jadi diam jak la.tgok apa yg terjadi dekat sana.haha.
bf  pown x tegur ka suhh tutup kpala..sia2 jak...dot dot dot..tapi dot dot dot..( p/s: kena sensorkan ayat tuh,nanti kedapatan plak ada yg merepot :DD ,manalah tahu kn? )
hoho..apa2 pown aku harap ada perubahan la. Xda dapat apa2 jgak kalau tayang rambut tuh..dapat pujian? pujian bole menimbulkan riak dan ini membuatkan kaki si pemuji sebelah di neraka.Eh betul ka pnggunaan ayat aku ni..ntah la.Hehe.  

Apa2 pown sama2 la kita perbaiki diri.aq pun bknnya bgus sangat.So,kena jgk perbaiki dri ini.Terutama di hadapan Allah. itu yang paling penting. 


Selamat malam.


sedikit story: aishh aku sedih minggu ni x dapat plang rumah.Rindu orang rumah semua ~.~"







4 orang komen sini:

raihanmahpot said...

indeed!! setuju sangat..:)
i jumpe banyak da girls yg pakai tudung, tp still ade gmbar2 free hair, ngan sensual poses..ergh...ape tu...huhu

by the way, love ur blog.soo cute..:)
http://halkita.blogspot.com

Kira Kekuri said...

hehe TQ :DD banyak kn g2? hahaha..x pa la biarkan mereka,tapi eran jgak

Admin said...

hehe..
kt fb tu mcam2 gaya ad..
mulut, mata, hdung suma herot,
nk kc lawa lam pic kew ape ntah..ngee~

Kira Kekuri said...

hehe sokong cik Ahsfantasy :DD