Klik ok? TQ so much !

Wednesday, January 12, 2011

Rasa Sunyi Di Sini

http://www.emocutez.com



Mcm tajuk n3,rasa sunyi aku d sni..ttba rindu kengkawan dekat blog lama :'}
tapi apa boleh wat.Malas berundur lagi.JAdi di sini aku berbicara seorang diri.Tiada lagi
peng'komen'. Teda sesiapa.Cuma aku dan kamu.(aiseeehhhh)


Kata dan ayat yg ku lafazkan aku karangkan,bukanlah seprti novel karya Siti Rosmizah,Lafazkan Kalimah Cintamu.Panjang berjela.Best sangat lagi tuh.Aku cuma biasa² sahaja.Dunia blog ni sda lama juga ku kenali.ermmm,bole laa.cuma inginkan sesuatu yg baru.maybe ke arah yg lebih baik?sepa tahu kn? :)


Huhh.keluhan yg pendek.Tinggallah aku di sini.Bersama 3 kawan(follower arrhh)
Amanda,dan Ajie.Cik Myen plak,akan datang.hehehe.
aku,yahh sda ku kata sekali.maka begitulah.jadi PERLUKAHHHH?(ayat saburah yg sllu aq dengar)a ahhh biar la.X luak pun.Mugkin blog ini lebih mmberi ketenangan.Hati jadi riang.wow,ayat~~~ahhahahah!(gelak sorang² n aku sedar tuh,sepa suruh) aq da kata ingin tinggalkan,jadi akan ku turut kataku itu.Aku bukanlah sperti sesetengah orang,cuma berkata sahaja lebih.so bila aku da kata aq maw tingglkan.Ok,akan ku tinggalkan :] titik kataku yahhh.


jadi dengan itu,tinggallah aku sorang diri :} bertemankan si Kucing PArsi.header aku.hehe :p
Buat waktu ni.Cuma follow blog yg aku suka.Jadi maksudnya,suka bacalah tuh ann? 
Best sbb tuh follow.Best,Suka baca dorang Punya n3.hihihi.




nampaknya hari sudah malam bah.Ok maw wat keja rumah Lecturer bagi :)


Assalamualaikum.hehehe






p/s:wahh,ada Chance ka aku jadi penulis novel?ahahhaha.saja jak tuh di kasi bunga2 kunun ayat mcm dekat novel.aq minat tul woa baca novel.Kadang2 hati teringin maw karang 1 novel :]









0 orang komen sini: