Klik ok? TQ so much !

Sunday, January 16, 2011

Badan sakit,kepala pening sbb panjat bukit





salam semua,sempat gak aku update n3 di blog aku yg x seberapa nieh.biar tangan luka2,tapi semangat masi ada.masih kuat.

Jom aku story sesuatu.sesuatu yg merupakan pengalaman yg julung kalinya aq lakukan.
JUNGLE TRECKING!
Eh,sebenarnya ini bukan 1st time aq gi jungle trecking ni.Ni dah kali kedua.
Punya penat.Penat tadi pun masih belum hsbis.masi sengal2 badanku ini :'(
Sebenarnya ni adalah Modul kami part 4 dekat UiTM.So sesiapa yg part 4,kena la ikut aktiviti ni.WAJIB.koz siapa x ikut, x dapat sijil diploma ka nanti.A ahhh..g2 la tuh kali.
Kwan aku Dian kata ni arahan dri UiTM Shah Alam.Kena jgak buat modul.Dian pun kesian,kena duri tgannya..aku?? melecet.Habis terkopak tangan kiri aku.Luka n bernanah.

tangan aku yg luka.Alhamdulillah dah plaster tadi,tapi masih bernanah buat msa ini :(
dan ianya sakit.


Pernahkah korang masuk hutan,then stuck kat dalam hutan hampir2 6 jam?? a ahhh tuh biasal lah kan.Yg aq maw crta sini yg 6 jam sbb stuck dlm hutan =.="
mak oii..aku rasakan inilah pengalaman paling pahit dalam hidup aku.PAsni x maw aku gi masuk hutan lagi. sengsara weeh.Dah la ujan2 kan dekat sini,then tanah lembap dan basah.Ini menyukarkan lagi untuk daki-panjat-turun bukit =.=' orang if jungle trecking jalan ja lah kn,ni ada plak hampir 1 stgah jam duduk2 lepak2 dalam hutan??  sebenarnya lambat cuz keadaan tanah yg x bgus.Licin.Ada jgak org yg jatuh berkali2.kesiannn..
http://www.emocutez.com

Sabar jak la aku tym tuh.*fuhhhh.
rsa mcm maw mati dalam hutan pun aku sanggup.BOSAN TERAMAT! Lain lagi,jalan sket..pastu berenti..duduk lenguh kaki aku.SAbar ja la.Ni lah Jungle Trecking aku yg 2nd and last dalam hidup aku.Namao lagi masuk hutan.Sengsara.Bukan aku ni x kental.Aku suka jgak masuk hutan nih.D kampung sllu gak masuk utan.Tapi hutan mendatar la.Ini bukit.Urghhh..
lenguh,sengal2 badan aku dowhhh =.="


Tak mau lah lagi aku ingt.I think this is my nightmare.Tadi waktu tdor pun aku masi teringat2 laluan yg sangat mantap n mencabar fizikal n perasaan tadi.Hampir gila pun ada jg.Tapi still,masih waras owh.nasib.


TAdi mama aku call,lpas aku bangun tdur.Yala penat ann .Jadi tdur.Mama pesan klo sakit x baik2 gi klinik.Sebenarnya aku paling malas maw gi klinik UiTM ni.Ntah knp.Mgkin sbb mmg aku pemalas jmp doktor.
hihi
apa2 pown,alhamdulillah ya Allah.Aku selamat jg dalam ekspdsi masuk utan tadi.Biar pun kaki ni darah beku,kepala pening n tangan bernanah + luka.

Wookey,tdur dulu..nanti maw story sal TANGGA UiTM SABAH yg BARU n SANGAT TINGGI.sekian wassalam :D






0 orang komen sini: