Klik ok? TQ so much !

Thursday, January 13, 2011

Last Night



Malam semalam,sedang aku syok-syok  berblogging n facebooking,suddenly mati karan ok!
Dunia jadi gelap.Aku melilau melihat sekeliling.owhh knp mesti melilau?sbb aku takut.Jam kn sdalah jam 1 am lebih sda.Rum8 pun tdur sda.Aku jadi takut sendiri.Terbayang-bayang aku makhluk yg berambut panjang,berbaju putih duduk sebelah aku.SERIUS!!aku tutup laptop.Mula menyembunyikan kepala bawah bantal.Badan aku,ku balut dengan selimut.Aku tgok lagi sekeliling.  “aishhh~amacamla UiTM ni bole mati karan pda waktu nihh?”  maw gila aku d buatnya. Apa ndak,lampu handphone sendri pun Boleh juga aku terkejut.Ingtkan kak ponti sdah tuh.Trus aku tarik napas sendiri.Lega beb.BUkan ‘dia’.

Aku tutup lagi mata.Cuba paksa diri tidur dlm keadaan yg hot ini~hahahahaha..alhamdulillah lama kelamaan,aku x sedar bila aku melelapkan mata…zzzzzzzzzz~

Aku bab-bab hantu ni x jugalah aku takut.Tapi dlm kes yg tiba² mcm ni,mak oii..takut bah aku.Sepa kata Aq x takut? Takut-takut jga sebenarnya bah.eee.Ndak mau aku ada pengalaman bersemuka dengan kak Ponti ataw Mr.Cong.

ok dadaaa.: )



3 orang komen sini:

diana said...

selalunye kalau takut tu yang dia nak usik..
hahah..
gurau je..

fatin umira said...

thanks 4 visiting my belog.
teruskan menulis belog. chaiyok! hee. :)

Cik Shark said...

kak diana: haha~banyak btul tuh.tuh y sya trus tdor.takut T_T

fatin:ur welcome :) tq! hehe