Klik ok? TQ so much !

Wednesday, January 26, 2011

Depan belakang kelas



assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,bertemu kita kembali di ruangan maya ini, di malam hari, di waktu tidak terpikir hendak menaip apa..aku taip jugak..



yahuuuu~di waktu nihhh,sampai la aq dekat rumah! meninggalkan rum8 sorang2 d blik.nasib dia bole survive..aicehhhh..wokeyy..hari ni balik rumah lagi..bole kata setiap hari aku balik rumah dalam minggu ni.Mungkin kalo aku tanya dinding rumah ni dia pown duduk bosan ngan aku.Hari2 balik rumah.Patutnya dekat UiTM lah kn study ka apa dekat blik..nihh..huihh

Esok ada Ujian JPJ..wish me luck guys! ;D jadi kena bangun awal..kena lilek2 malam ni spaya sok pagi x la aku gabra sangat ka apa..jadi tuk lilek2 kan diri,yeayyy baca novel dulu ! :D itu yg bagi lilek tuhh.Lappy aku sengaja tinggalkan d blik.Malas aq bawak balik rumah.So,tinggalkan kat blik,bagi my rum8 pakai .heee .kalo bawak balik rumah..urghhh,op kos 2-3 jam depan lappy jak..ya ampunn..=.="v   jadi bagus tinggalkan kos aku maw baca novel spya xda gangguan. :D 

Eh sekali kadang2 aku pikir, why aku buat blog yahh? well,kadang2 klo xda sepa tempat bercerita,blog bole pakai punya.. mencarut sini xpa jugak,sekali sekala. Biar follower x banyak,xda pembaca yang setia,namun ku gagahi juga berkongsi cerita-cerita yang mungkin membosankan,tidak masuk akal..and so on.Yang penting aku story sini. tidak suka blog aq? its okey,silakan tekan yang button merah2 dekat atas kanan tuh.Terima kasih. 

Tadi di kelas cerita pasal blog.Bole kira antara semua kwan2 aku aku antara yg tahu pasal blog nih.Tidak jugak la pro sangat,aku mula sejak Bulan kemerdekaan dulu,bulan August 09..nih 2nd blog aq..1st blog klo sudi tengok2,boleh klik sini..ehh, sini lahhh..semua mahu membuat blog.wokeyy.bagus! :D  Sabura n Ieka..wokey aq tunggu kemunculan blog anda..nati kita main folloe-follow :D


''dut-dut nanti kita wat blog key!?"

''okeyy bahh"

tapi tadi tgahari aku take a nap,jadi x dapat watkan blog tuk c ieka.Nanti lahh yahh Ieka! :D

''Kira..nanti ajar bahh aku wat blog!!~~~"

bagitu la kata saburah dan ieka di waktu kami sedang bercerita di belakang kelas di kala Ustaz Arshad sedang memberi lecture di depan.Depan dan belakang ada lecturer yang tersendiri.Yang membezakan cuma 'isi' lecturer tuhh.Yang di depan berguna yang di belakang tidak guna.HAHA!
k out,wassalam .masa tuk mandi! PLUP!




4 orang komen sini:

Anonymous said...

Waalaikumussalam w.b.t

HAa..ujian JPJ dah ? bestnya good luck tau ! sy bru nk msuk lesen L huhu..

Kopinai.ping said...

semoga berjaya kawan!!

Kira Kekuri said...

@Novelgurl yuppies! u gud luck nanti JPJ k? heee :DD

Kira Kekuri said...

@FadThiaismyname terima ksih fadth!! :DD