Klik ok? TQ so much !

Friday, January 28, 2011

Inilah hasilnya bila keja assignment tidak dibuat

Suatu malam ka pagi yahh?? lupa plak.Okehh malam lah.

Suatu malam yang hening (ulang semula) aku,Amanda serta Tasya lepak² di bilik aku.Maw buat assignment finance lah katakan..eh finance ka?? alamak ~.~' pelupanya aku nih.

Baiklah dipendekkan cerita,kami online.online untuk cari sumber mulanya.Manda pun mulalah (aku tidak kasi salah ko yah manda ) membuka facebooknya. Aku duk² carik maklumat waktu tuh,sambil² bukak blogspot.
Aku dengar mereka ketawa².


"ha ha haa! ni lahh ni lahhhh!! "


suara Manda dan Tasya

Aku pon mestiah tidak mahu ketinggalan.owhh rupanya mereka tengah pilih² contact lens! Jadi aku pun join sekaki dengan mereka ikut pilih-pilih juga.Aku selalu berangan² pakai kontek lens nih.Terinfluence gitu.rum8 aku si Myen pakai..si Manda pakai jugak.Jadi aku pun dengan minta pujinya mahu jugak ^^
At first Manda suru aku pilih yang macam di matanya sahaja.Dolly look.Biar comel mcm dia konon.Warna hitam..Oppp! kawan aku ni memang comel ya.hehehe..begitu juga Tasya dan aku(perasantut)

Dan akhirnya aku pilih warna yang coklat punya.murah sahaja RM 25 :DD


tadaa! aku sudah ada satu..hak3 ^^
ehh kabur ehh.almaklum telipon murah sahaja :DD
tidak mcm korang,handpon mahal² :D


*aku rasa bekas dia sungguh comel! ^_^ ada harimau di situ.

p/s:tangkap gambar waktu lecturer mengajar di depan.
amaran keras Akta Kira Kuri 2011,Jangan Contohi!!


tetapi T__T

aku xda solutionnya amacam maw pakai tuk kali ke dua? T_T
hancur angan² aku maw pakai d waktu cuti konon.Hoho
actually ada,Solution dekat Eza.Tapi tadi Eza tidak datang ke kelas.
Jadi angan² aku tuh hancur bertiup umpama debu......

http://www.emocutez.com


6 orang komen sini:

tikatika said...

waaaaa!! besarrr waaaaa!!!
kenapa ko punya dalam botol..??
waaaaa

Kira Kekuri said...

@tikatika
tika!! wahh! sebab kunun aku baru beli itulah still dalam botol! hohoho..cute kn??heee

raihanmahpot said...

hehe, comella..:) cmne wat font cmtu ek..cute je tgk..

http://halkita.blogspot.com

aziela said...

Eyaa..kiut..!!!
lau mau bli ngn si shinki..
kompom msti dpt dlm btol..kan kira...

Kira Kekuri said...

@raihanmahpot font tuh bole gi design jerk dear :D

Kira Kekuri said...

@Ajieaziela yeahhh! haahha