Klik ok? TQ so much !

Friday, January 28, 2011

[bosan] currently at Airport

haip! salam semua kepada mereka yang membaca blog aku nih. adaka juga yang baca? tidak tahu la aku. :D
kalau ada bagus jugak,tidak juga aku sorang²  SS sini urang bilang.but its okeh if no one wanna read my blog  :))
T__T (menangis dalam hati)


Now,aku tengah dekat Airport Air Asia.Terminal 2.Tengah tunggu kakak aku yang flightnya tetiba delay pegi jam 0005am @ 1205am dari Tawau ke KK..memang kalau Air Asia,asyik² delay.Tinggal kakak aku sorang².Tidak jadilah nampaknya perancangan bapa aku macam yang aku cerita di entry yang LEPAS.klik sini kalo ada berani.hehee

Disebabkan tadi terlebih makan lada,kuar masuk tandas ja aku pi rumah makhluk di rejam tuh tuh.aduhhh! nyesal aku.lepas nihh tidak mahu lagi aku makan lada lebih² !! :( itulah kalo dah sedap tidak ingat dunia..
wuuuwuuuu T__T


Sekarang tengah bosan.Aku pura² pegi beli minuman kepci sini.Lepas tuh duduk.And now online la keja aku.Bapa plak tidak tahan ngantuk,now kat keta tidur...zzzzzzz

Aku? bosan..jadi snap² la gambar sorang² sini.Saja ambik tempat di uluuuu uluuuuu.HAHA!


*berpura² minum minuman..maka...=.=

Owh anyway,tadi rum8 aku balik awal.jam 12 gitu sda balik.bye2 rum8! nahh blog my rum8 Myen.
Berbanyak² ucapan selamat tinggal kepada UiTM kk,bilik aku, b4210, dan kawan² yang still tinggal dan balik esok ke kampung.Hehehe..

Ucap dadaaa kepada Amanda,Nurul,Shal,Saburah,Hasmin,Kartika,Shanty,Tasya,Eza.paipai.Jumpa next week insyaAllah if Allah tidak tarik nyawa ini dalam masa terdekat nih.Manalah tahukan?Ajal maut di tangan Allah :))

wokeyyyy~paipai! jumpa di n3 lain ! zassssss





3 orang komen sini:

다(da)양(yang) said...

kira..nda ko kesejukkan d airport?hehe..

Kira Kekuri said...

@dyg
sejukk jugalahh dyg..hikhik

kindergartenlibrary said...

kesian kesejukan
hehehe