Klik ok? TQ so much !

Friday, January 28, 2011

Our PM sekarang dekat KK

apa yang boleh saya katakan di sini? huuu..bosan.jadi saya update dan terus update sahaja sementara menunggu si Kakak yang tidak sampai² nih.

Our PM Datuk Seri Najib sekarang dekat KK,merasmikan yang sambutan tahun baru cina tuh.Patut lah seawal jam 6,bertambah² sesak jalan di KK nih.Konon dia dekat Perdana Park,bersebelahan dengan Terminal Air Asia ni.Hmnn..mungkin yang lebih tepat di hadapan Airport Air Asia nih.

Mula² aku x sedar lagi..apa benda nihhh kn ramai betul orang! ada Singa² tuh ada naga² tuh..blurrr kejap



''apa niehh????''

lalu ku lihat papan tanda yang macam tv(tidak tahu mau panggil apa tuh barang) advertisement billboard??hantamm sajalah...

"Perdana Menteri...blaa...blaa....blaa...at Perdana Park...28 january 2011......hmnnnn..''


aku bercakap sendiri..dalam hati..

''bapa di Perdana Park plak bapa..!!''


waktu tuhh kereta bapa aku sdahh maw limpas tuh tempat banyak orang.aku tengok yang di pintu masuknya..

''perdana park..."




''haha! d sini rupanya! inilah Perdana Park! '' :DD




budak pun bolehh tahu bahh aku ni?? baru aku tahu sana Perdana Park.Patutlah pulis ada di mana²..
hmnnn..bosan la..bgus aku tidur di keta..zzzzz

ada adik pun tidak boleh di harap

sekian

0 orang komen sini: