Klik ok? TQ so much !

Thursday, January 13, 2011

I have been excluded!



I have been excluded.Itulah tajuk n3 aku kali ni.Exculed yahh~knp x-cluded?ntah.aku pun x tahu knapa aku kna excluded katanya.N3 ni aku karang sebelum aku post n3 ni.Awal aku wat.hehe
Mcm besa balik ke bilik.Ingatkan maw on9.sekali x dapat masuk yg wireless tuh.Aku sda masukkan password n ID,x juga dapat!eran ya! Siap dia kata ‘You have been excluded’.Aku Tanya lagi Manda,maw pinjam kejap id n password wireless.Owh gna dia pnya pun x dapat on9.Nurul pun g2 jgak.Tapi Nurul senasib ngan aku.’YOU HAVE BEEN EXCLUDED’ juga dekat dia.
Aku bertanya² dalam hati.Adakah kami have been excluded tuh sbb yg offer gi UiTM Dungun tu kami x tolak n ada masaalah?Itu dri sudut negative  la.Dari sdut positif aku pikir maybe system wireless ni yg bermasaalah.senyum. : )

0 orang komen sini: