Klik ok? TQ so much !

Tuesday, January 11, 2011

Jalan Jalan







Alhamdulillah! haii semua! (cehh mcm bnyak) maka 1 pun xda.haha
tadi pagi awal² lagi dah bangun.maklum lah.
skrang ni UiTM di landa masalah air!perghhh =.="
air air air.tetiba tahun ni dilanda masalah air.
but,memanglah kan.lumrah hidup asrama :]


Hari ni,aku direct trus ke Bandar.Maw bayar yuran.Rancangan di hati maw bayar yuran
melalui ATM.sampai ja,oohh rpanya rosak.Ok,yg rosak ni dekat Wawasan Plaza.
Then aku dengan my friend Eza,lari melimpas jalan raya.
lari dengan bersungguh² d depan banyak keta.a ahhh.lantakla yg penting aq sampai cawangan Bank Islam tuh cepat².Sampai sana.Buat la mcm yg d suru.Byar Yuran pengajian.
sekali bayar.mesin ATM wat  hal.asyik loading x tentu pasal.Ingin jak hati aq ni sepak terajang..tapi sabar..bukan ATM kuarga aku.Jadi niat d hati d hentikan.
Begitulah seterusnya aku g ATM² yg lain.X jgak jadi.loading banyak sangat =.='

Pastu,aku ngan Eza berjalan lagi.Kali ni g CP.CP..apatuh CP?
Centre Piont Point la.Kaki yg sakit,ahh aq redah aja.
Yg penting aq enjoy.Fruuussstttt aku, sebenarnya x dapat bayar yuran.:(
nanti if PTPTN cut duit aku dalam akaun tuh.X tahu la aq nak byar mcmana bahhhh.


then aku n Eza tengok Gulliver's Travel.siok.terhibur.suka.lawak :]

Ehh lupa plak.slpas tuh aku ada makan dengan Eza taw! huhuhu..ok aku da malas cer.



jom layan pict :)

ini lauk aku makan tgahari :) 


ini lauk aq dengan Eza.yum yum! belacan! ;D
 itu makanan eza.Sedap bah.

owhh lpa,kami mkan d cp..x ingt apa nma tmpat mkan kami tuh.yg paling penting skali
MURAH!
aku ada beli beg~comel annn?? :D 

 ini plak beg Eza. RM 15.90 ja :)
Eza warna terang n aku warna lembut.Esok janji maw pakai ni beg g kelas.
Berani kahh aku?

pengangkutan yg semestinya WAJIB di pakai oleh warga UiTM KK.
BAS T.U.T :]
Alhamdulillah aku awal.Dapat jg tmpat duduk,hinggakan aku tertidur d kerusi tuh.hee 


knapa aku ambik gmbar ni?
aku tersentuh melihat sorang hamba Allah yg berzikir mungkin di tengah2 kesibukan Kota.
Ada juga hamba Allah yg x melupakan-Nya :]
wahh maw jadi mcm dia :D

2 orang komen sini:

kaichou pina said...

ak pn mau beg itu!!hukhuk

Kira Kekuri said...

@kaichou pina
hehehe..comel ann kakak?? apalagi aku yg memakainya + la comel :p