Klik ok? TQ so much !

Thursday, January 20, 2011

Hari ini hari khamis

Hey~Assalamualaikum.Nampaknya sdah lama aku x mencaci coret dekat sini waa.Aq cuma suka blogwalking,baca entry2 orang yg aq follow.Tba2 rindu dekat blog lama.Tapi xda apa2 jgak dekat sana..hehe..


Sekarang aq dah mandi,basuh kain dan maw mula makan sdah.Cuma jemur kain saja belumku buat.Ntah,malas.Ampaian sini,penuh.Maw menjemur pon kena pikir dua kali,jemur dalam bilik or di ampaian yg sesak tuh.Kalau jemur dalam bilik,perghhhh habis la aku kena saman.Sdah la semalam ada 'spotcheck',lelaki lagi tuh,main terjah ja bilik pempuan.Hahh~kalo yang tengan pakai seksi tuh,memang rezeki laki tuh la.Kesian kwan aku sorang,kena plak.Habis di maki org tuh dekat fb.Buat spotcheck pun x sound².Cubalah sound² sikit.Boleh pakai pakaian yg lagi proper.hehehe


Ehh sekarang aq nak mkan lah.Perut nih sda lapar owhh.Dri tengahari aku tahan x maw makan.Just makan donut konon pemberian Amanda Sasha. Baru tuh,balik bilik.Tidur lah.Qada' tidur.Semalam tidur x cukup bah.sbb tadi pagi ada QUIZ LAW251.Mencabar²...
http://www.emocutez.com


Nih la first time jawab soalan LAW.seumur hidup aku x pernah plak.Then,masuk part 4 nih,ada plak Business Law?? hmn..Sem ni maw banyak menghafal sbb semuanya FAKTA! =.="
Berguguran lah rambut begini nihhh..hihihi^_^"


Sekarang maw makan malam! Lauk?urgghhh..lauk fevret aku.Sebab lapar betul kan,sanggup aku turun pegi kafe Klaster B nih tuk beli makanan. Sekali tgok lauk, Nenas Masak Merah dan Hati Ayam masak Ntah Apa jadi pilihan aku..memang FEVRET² aku nih.






okeh makan dulu.Lapar nih.sikit gi gastrik kuar! hoho


Ittadakimasu!! :D

0 orang komen sini: