Klik ok? TQ so much !

Monday, January 31, 2011

[Hang Out] Makan-makan bersama Family


Salam muhibbah bah semua. Pelik jugak,aku jarang ber’muhibbah’² nih.Sebenarnya dah lama maw post entry ni,tapi xda masa dan ketiadaan berukband menyulitkan aku untuk mempostkan entry kali ini. So,wassup semua? Achooo!! (sejuk)  psttttttttttttttttrrrrrrrrrrrr!! *tarik hingus

Kota Belud,Sabah malar ujan arr.Semenanjung n Sarawak apamcm?Malam² berstokin ja keja aku.Sejuk.Hampir gila kesejukan.Kipas kalo boleh limit 1, 1 la.Tidur bersarungkan stokinn pink( maw juga lanji bagitau warnanya pink,perggghhh=.=’’) memang best!rasa macam sejuk itu hilang…
Wat can I say? Kemarin kemarin duuluuuu *ditekan ‘duluuuuuu’ tuh* aku bersama my family yang terdiri dari adik-beradik aku si Kakak,Kecik dan Adik serta two of my lovely cousins si Liyana a.k.a. Anna serta si Natasya a.k.a. Aca serta kawan si Aca,namanya Nini gi makan² dekat Restoran Mayang Sari yang atas bukit tuh.Hujan² gi bantai jugak,sebab sudah janji ngan mereka gi jalan makan²..hoho 

http://www.emocutez.com

Kami bawak Viva.fuuhhhh keta kecik!tapi isinya 7 orang! Nasib aku yang bawa kereta,kalo tidak,x muatlah keta tuh oleh aku.Kakak n adikku dekat depan,yang lain jadi ‘agar-agar’ dan ‘sardin’ dekat belakang.HAHAHA!makan punya pasal,jadi ‘sardin’ sementara pun sanggup :DD Mula-mula ambik dorang dekat rumah nenek aku tuh,aku nampak dua orang bertudung.Gembiralah konon kn konon-konon si Anna pakai tudung sudah,rupanya kwan si Aca plak..berabis kami ktwa d kereta.WAKAKA.Kazen aku sorang nih free hair,tuh yang terkejut konon nmpak dua bertudung,bru yg free hair kami nmpak ingatkan kwan si Anna,rupanya si Annalah! dui

Sampai,order trus! Haha ^__^ aku pilih Tomyam Ayam kali nihh..pergghhh..nasib aku pilih TomYam,dorang semua pilih menu Wantan Ho ayam,seafood dan daging.Cuma aku dan adik bongsu aku yang makan lain².Adik makan nasi ayam.Apa boleh buat,itu jak dia tahu makan.=.=”


Jom layan pict! :D


slurrppp! Tom Yam aku jugak terbaik! wantan Ho aku rasa tidak sedap :P


Restoran Mayang Sari ni letaknya atas bukit,atas sekolah Smk.Pekan Kota Belud.Pemandangan memang lawa,tapi hujan kn,so kabur-kabur lah nampaknya.Nanti kamu pi sendirilah tuk tengok2 pemandangan ka..hehe
Bole nampak sungai Siasai yang banyak sedang banjir tuh dan banyak hantu air =.=''

 Mareeee!! Makan ! :D


Aca dan kawannya si Nini,ek,tertutup plak mata si Nini.ops! 


peaceeee! haa tuh si Kakak n si Anna :]


Si Aca bersama minumannya Kicai Ping..aku heren Kicai dia warna hijau.Kenapa ndak warna jernihh?


antara minuman yang di tempah
Avocado Juice : aku punya
Kicai Ping : Kakak n Aca
Watermelon Juice : Kecik
Carrot Juice : Anna
Horlicks ping : Nini dan Adik (teda dalam gambar) 


paling best sebenarnya dapat tengok gunung Kinabalu dari sini.
Bestnya kalo x hujan.Pasti nampak gunung Kinabalu di sebalik hujan renyai2 nihh kn?
Bagi aku lah,paling cantik mau tengok pemandangan Gunung Kinabalu adalah dari Kota Belud.HAHA.
Betul ka?? itu bagi aku lahh.hek3 ^__^



2 orang komen sini:

Woofer Storm said...

bagi aku dari km kali tau,heee
dari kb cntik la,tapi kalau dari ranau lagi comel.hehee

baru skli makan kat mayang sari tu tau,bila nak blnja mkn ni??hehee

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm

dalam mimpilah dri km cantik.HAHA!
blanja makan?? tunggu aku berjanggut bru aku belanja ~.~ :p