Klik ok? TQ so much !

Tuesday, January 25, 2011

Today is Purple Day !





Salam n selamat malam semua kepada mereka2 yang sudi membaca blog nih.Hehe..ada ka yang sudi?? if ada thank u..appreciate it! haeee :D

Okeh as usual,today aq akan pakai baju warna purple! y?? semua benda mesti bersebabkan? begitulah jugak aq..hehe..aku pakai tuk menyamakan-warna-baju dengan kwan2 aku yang Komander..dorang kena pakai baju dorang yg warna purple tiap2 hari Isnin.So,aku ikut..biar seragam semua :D dorang punya baju xda pattern..hanya baju kosong. Nampak memang tiap2 hari Isnin aku akan pakai purple..hihihi

Hari ni aku ngan rum8 aku mcm berjanji plak pakai Purple.yeayy~!! i like ! >.<






peace!! nehhh this is my lovely rum8! comel kn?? kamu ada?
hoohooo kami dah 3 semester jadi rum8 n aku syang rum8 aku.Aisehhh :DD
http://www.emocutez.com

still single and available..berminat??
pandai2 la sendiri yew :D hikhik



sempat gi gambar2 ngan kereta my ex rum8 Ieka
keta kelisa hello Kitty (promote)

heeee~~ x habis-habis :p


sempat gi snap picture dekat tmpat parking keta.asib xda pak guard maw saman :D
okehh bole jadi model? perghhh..dlm mimpi.


Duduk belakang sekali waktu kelas Arab..sebab boleh tidur..hohoo
apa2 pown aku memang ska duduk belakang.Sebab boleh tengok karenah2 orang semua dri  tmpat duduk belakang

errrrr...=.=


peaceee! (^_^)v
roomies baju Purple! :D
mekong nampak. haha


muka mcm baru bangun.
sebelum kuar bilik..aishhh sempat lagi kn kami?? aduhhhh =.="
tapi biar :D

hehehehe..

Tahun ni,nampaknya sdah masuk 3 kali aku rum8 dengan Hasmin Hamsah.Hee..
aku suka berumate dengan dia..Serius!
nanti klo korang ada kesempatan berumate dengan dia,korang rasa lah best dia :D

apa2 pown aku sayang rum8 ku >.<






Gratisan Musik

5 orang komen sini:

mie said...

purple itu ceria..
eheheee

biskut said...

all is purple...

sehati sejiwa lar nih..

kira kekuri said...

Mie# yuppies! :DD

biskut# bolehlahh d katakan sehati sejiwa! yeayy!! :DD

Kopocinue coffee said...

dut2
aku pown suka gak ber room@ dgn ko
luv u cgt2x

kira kekuri said...

@Kopocinue coffee
wahhhhh terharu nihhh ^^ :}
love u too..hikhik :DD