Klik ok? TQ so much !

Tuesday, January 4, 2011

2 novel in 1 day




yeay!salam semua..heee..hari ni jak aq dapat novel 2. 1 aq beli  1 kwan baik aku bagi.
hadiah hari jadi..heee.hari jadi da lepas but masi jugak dia maw bg hadiah.heee
tq nurul!!!! ^^ yeayyyy!! buku tuhh cik myen yg baca dulu.



Aku kan.1 perangai aq. aq kan x kisah klo orang baca dulu buku novel aq..kdg² aq sukaaa lagi diorang dulu,sbb pastu aq boleh mmbaca dengan amannya tanpa gangguan orang lain.yeay! ^^
if korang nak rasmi dulu.Go on...x kesah. Tapi ada orang yg klo benda tu dia yg punya
dia nak rasmi dulu..dia yg no 1.heee..adik aq kategori bg2..dia maw dia yg rasmi dulu.
x suka dia org dulu dri dia dlm barang² dia nih.haha. aq klo bab novel..alahh sepa² jak bole baca dulu..hihihi..bertuah la sepa² yg dekat ngan aku ^_^ klo kamu mcmana pulak?
kamu suka jadi yg pertama dulu ka ataw ke dua?? suka org rasmi benda korang duluan?
hoohooo


Aq beli nih Lara Rindu

aq still dlm bacaan lagi ni.
tuh pon ngantuk² lagi.haha



kenapa aku beli?sbb novel ni ada nama besfren aku
Amanda.logik ka alasan aq?lucu
aq memang gila novel lah.aku rasa mcm maw wat novel jak.
novel ni lom habis baca.harap² best.

dan novel si nurul bagi tuhh
ermm..apa tajuknya yah?lpa wooo.haha.
nntilah di n3 yg lain sya cerita k? heee
may Allah bless uols :)

love u.jom layan novel.hiyahhhhkk~~ ^^D

0 orang komen sini: