Klik ok? TQ so much !

Wednesday, January 19, 2011

Oki Setiana Dewi menyanyi?waaahh! ^^,

salam semua n selamat petang! ^^ hehee..







Okeh aku pun baru tahu kewujudan filem nih! wahh d tambahkan lagi dengan pelakonnya,Si Dude Harlino.Sapa x kenal Dude ni?dia nihh bnyak kali kita nampak dekat tv Prima la kebanyakannya, selalu berlakon bersama dengan Naysila Mirdad dekat sinetron2..Dia ni kiranya jarang jgak belakon filem. Kali ni dia berlakon filem nih.


Pernah tengok Ketika Cinta Bertasbih ka?
Haaa..klo korang sedar,diorang nihh la pelakon KCB.
Yang si Tudung biru tuh(merujuk gambar) adik si Khairil Azam.
Tapi dalam cerita ni x tahu plak aku if ada kaitan kan dengan KCB kn ? :)


Nampak macam best ja cerita nih.Harap2 ia best n sampai ke dalam jiwa..aisehhh :p
aku memang suka layan movie Islamik.Baik untuk aku,baik untuk kamu n mostly,baik untuk hati!!  hehe :D
dulu aku tengok KCB sampai kedapatan aku oleh kwanku si Nurul dekat bilik,menangis2 mcm emak monyet kematian anak depan laptop! huhu..perasaan x boleh di bendung kn?tuhh la..aishhh huhuu
http://www.emocutez.com
Kali ni aku harap,cerita ini best.Movie Indon memang best~ i like ^__^

yang nyanyi lagu nih si Oki Setiana Dewi n Si Andy Arsyil.Sepa mereka?
mereka ialah Anna Althafunnisa n si Furqan :D

eh,nampaknya dah azan,aku kena 'chow' dulu dri dunia maya nihh.
Assalamualaikum :D


p/s: best x lagunya? maw download??

2 orang komen sini: