Klik ok? TQ so much !

Thursday, January 6, 2011

26 Episod Gosip :]

aha~haii~mcm n3 yg lalu aq ada crtakan kawan aq bagi hadiah novel dekat aku sempena hari jadi aku yang ke-19 tapi hadiah ni dia bagi baru ja kemarin waktu kitaorg g Harris tuk beli novel rupanya dia bagi aku hadiah wahhh sungguh terkejut aku apa² pun sungguh terkejut aku dia memberi aku novel.* fuhhhh~akhirnya sampai ke titik noktah juga ayat aku yg xda koma tuh kn?fuhhh. heee


ni novel tuh.saja maw share ngan korang.rum8 aku kata best.sbb dia yg baca dulu buku tue.weee..thank u nurul! ^^ i sayang kaw..ahahha~ n i sayang amanda(masuk jg yahh kwan aq sorg nih,x ketinggalan punya) ahhaha


novel ni di publish oleh Jemari Seni .frankly speaking,aq 1st time dengar sal Jemari Seni ni sbb x minat sangat buku² novel keluaranyya.(jgan marah ya Jemari Seni ~_~") aq cuma minat buku keluaran Alaf21,Prima,Kaki Novel.haa 3 tu jew sbb best² semua.tapi org kata sllu
'don't judge a book by it's cover' right?? luaran nmpak mcm x best tapi best sbnarnya~waahh x sabar aq baca 26 episod gosip nih.hihihih.


apa² pun thank u nurul yahhh.susa² ja :]


weeee~pusing² guling²




ni haaa novel tuhhh ;]


wahhh.x sabar aq mmbacanya!! ^^

6 orang komen sini:

Miss Yaty said...

macam best je novel ni...nati share apa sinopsis novel ni ye ;)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

kaki novel jugak ko ni..hehe

Cik Kira said...

@Miss Yaty
rum8 aq kata best :] nnti sya crta sinopsis k ;}

Cik Kira said...

@♥NuR SyAFiQah♥

hehe..layan novel best ;}

secretcydayu said...

u'r welcome..
best kh?blh aq pinjam????
hahaha
buruk siku kh 2 r??

Cik Kira said...

@secretcydayu

ahaha ^_^ trip~maka dia yg bagi sama aq.hahahah~buli saja kalau ko..hehee