Klik ok? TQ so much !

Saturday, January 8, 2011

yeay! aku balik rumah :D

assalamualaikum..kum apa kum bet,bet apa?bet mennn~^_^


yeay~hari ni aq balik kg.yahuuu~trasa lama aq x balik kg! 5 hari sudahhh :(
http://www.emocutez.comhihi..crta sal blog ni,mcm² aku baca~ada yg crta semasa,cerita orang tua rogol anak jiran lahh,tulis sal dri sndri,mgkin x sdar,dan itu membuatkan aku tergelak² dlam bilik sendiri².aahhahahhaha~~!!!


lalala~~ hari ni aq balik rumah..mama aq yang ambik.


Tadi pagi UiTM adakan aktiviti senam robek,wahh bagus jg kn?ilang jgak lemak yg betimbun dlm badan aku ni.heee.yeahh~ada kot pluang kurus! :P hahaa~ bukannya apa,klo dkat uitm ni kenalah rajin ambik kupon,tuk dapat asrama next sem.Jadi aq kena la sungguh2 n ikut aktiviti yg uitm anjurkan..yeah~haha~


k maw mandi dulu. nih da hangit berpeluh sempat g aku on9 yahh~mklm la,aq suka sem ni n sem lalu kos blik aku ada wireless,jadi bole la aq update blog aq slalu.muahah~ k dadaaa uols
muahhh!! >.< syg kamu!


http://www.emocutez.com
yeayy!!!mlompat kegembiraan.




psttttt~entry ni xda berkaitan ngan hidup dan yg mati :)

2 orang komen sini:

mary ann ;) said...

bestnya balik rumah..hukhuk

Raji berkata said...

hahaha kupon lgi penting dari buang lemak ;D

oh lamanya 5 hari xblek =.="
kau blek umah tiap2 mnggu hape