Klik ok? TQ so much !

Saturday, January 15, 2011

Out to KK :]

selamat pagi..assalamualaikum.wahh,hari ni sejuk ja.sbb semalam hujan turun kn.aishh tdur pun dlm keadaan sejuk2.bole mati klo camtu :}
hari ni aku kena jugak keluar.Keluar bandar tuk beli kasut.urghhh~aku ada kasut acually tapi hari tuh aku tnya mak aku mna kasut aku x d jumpa2 plak menatang tuhhh=.='
Alih2 ilang..maybe kena curik..sepalah yg hebad sangat curik kasut aku tuh ya?tabik spring aku.haha..mmg dasar pencuri la.len kali beli la sendrikn? nih aku ampai kat luar rumah,alih2 dah xda d sana.kompom la org curik.ishkk2..xpa la..nnti tuhan balas ngan balasan yg setimpal *senyumm  :]




Aku kuar ni maw bayar yuran lagi.Aishh bnyak sangat la kn.Banyak sbb yg memestikan aku kuar ni.err..Wajib orang kata.Bukit botak tuhh,waahh gila la weehh if maw naik n daki ngan kaki ayam.Memang hero la aku camtu.Jadi kena jgak kuar.cuz besok tuh la naik bukit Botak.Ingtkan rumput2 la sana kn boleh baring2.ini rumput2 panjang yg merbahaya.Kena sikit kompom bole luka punya.aishh apa aku melalut ni..?hihihi


k out duluuu..salamm




p/s:mmang sem ni banyak pakai duit=.=" sabar jew la

3 orang komen sini:

aleen aiden said...

hu3,sapela yg curik kasut kamoo 2..busuk punya perangai.

Cik Shark said...

a ahhh tuh la..eran jgakk

Novelgurl said...

kasut pun nak curi ? eish3

bukit botak ? kt mne tu..