Klik ok? TQ so much !

Monday, March 21, 2011

tentang hari ini..



hari ini hari Isnin


hari ini hujan


hari ni sejuk


hari ini aku selesma


hari ni aku bersin berpuluh-puluh kali


hari ni aku pening


hari ni mataku berair


hari ni hidung gatal


hari ni makan xda deria rasa ( sangat menyedihkan,x terasa nikmat makan =.=' )


hari ini....


inilah yang berlaku.....


esok..


esok bagaimana pula?


esok..seperti biasa

10 orang komen sini:

YUL said...

tu lah dia dinamakan kehidupan, huhu, mungkin besok berlainan pula kan? hee

dyg said...

alala..cian..makan ubat..smga cepat sembuh! ^^

shameel Iskandar said...

salam kira.

macam diary plak entry kira ni. kat ipoh pun hujan sejak berhari2.

Novelgurl said...

Salam kak ^^ Insya-Allah esok lebih baik dari hari nie.Amin. =)

kira kekuri said...

@YUL x siapa yg tahu hari esok,melainkan tuhan ^^ hmnn

kira kekuri said...

@dyg yaa,xda ubat dyg :(

kira kekuri said...

@shameel Iskandar haha boleh la.. kiranya sya ckp apa yg sya mau ckp dkt sni.hee :D kat sabah pun hujan..tuh yg demam ni

kira kekuri said...

@Novelgurl insyaAllah :))) tq mastura ^^

Woofer Storm said...

cntik ayat...jeles laa..heheee

kira kekuri said...

x taw mana cantiknya.