Klik ok? TQ so much !

Thursday, March 10, 2011

Biru itu tenang?

assalam semua,d sebabkan aku masih belum tidur,so aku maw jawab dengan BERANInya dulu lah bah soalan sorang sahabat ni.Ingat aku x berani ka?? hehh *senyum dengan sinisnya konon :] 


Korang suka kaler apa??kalau ada,sila nyatakan dengan segera melalui entry korang.. kerana aku suka menduga korang melalui warna sahaja,hahaaa so siapa berani,aku nak cabar tulis entry pasal kaler apa korang suka dan penyebabnya..

 It's all about color rite? Okeh aku jawab dengan pantas dan bersemangat gitu,mengalahkan kucing yang berlari menangkap tikus. Okeh merepek d situ.Aku ni memang suka merepek. x percaya? tanya lah kawan-kawan aku. 

BIRU

Kalau kawan aku ni minat merah,kakak aku minat pink,adik aku minat hitam n hijau,aku pulak? warna yang aku minat. Biru . Biru di hatiku ok,bukan lagi UiTM di Hatiku. 
Actually I dunno y I love this color. Tapi yang pasti aq sangat suka lah warna biru,biar pun baju biru aku kalau di kira dengan tangan ,kurang dari 5 jari aku ni =.=' Baju merah aku pulak yang aku rasa banyak =.='




aku berimpian mempunyai bilik warna biru.bestnya kalau kesampaian.
semua biru! :DD


Aku suka tengok color biru. Tenang..or dengan erti kata lain,membawa ketenangan..kalau aku tengok,x kusut pikiran.Ada orang kata,warna biru itu cool,dan aku setuju itu! siapa minat biru sini? angkat jari telunjuk anda! heeh Biru sangat cool and smart.. biarpun kononnya merah itu sangat menawan? menawan ka? menggoda adalah, haha ^^ lahir-lahir di dunia nih pun,aku nampak biru.Biru laut n biru langit dan apa-apa yang sewaktu dengannya lah. Dan kerna suka sangat warna birulah,aku apply warna BIRU dalam blog aku.heahh.

Kita boleh meneliti seseorang melalui warna kesukaan. Aku ni sensetif, n aku ni sentimental.Sentimental nih pun bukan aku yang cakap kawan aku Saburah yang cakap,walaupun aku sedar yang jiwa aku ni sangatlah sentimentalnya ( kuat nangis =.=) tapi aku diam jak.Malas cakap.haha.akhirnya kawan aku yang cakap sendiri perangai aku. Kucing mati,aku nangis,cerita kisah P Ramlee aku nangis2..baca novel aku nangis2,dan dengar lagu aku nangis. mcam kucing ilang anak ja..apalah aku ni..sering ketawa,bergurau untuk x tunjuk 'jiwa' aku yg satu ni.Haha ~.~' jadi,bagi mereka yang sensetif ka d sana..patutnya minat warna biru ok? haha.. warna merah  x sesuai kut,merah orang selalu kaitkan dengan garang..masaalahnya garang kah ko Achie? kalau tidak,jadi jom bertukar warna kegemaran!? *memaksa nih.haha gurau ^^

pernah sekali kerna inginkan ketenangan membaca novel,aku larikan kereta Viva rumah aku pi laut,semata-mata mencari ketenangan warna biru  d sana.hahaa.

dan kerana warna biru juga,aku suka menulis menggunakan pen biru.Pen lain,aku suka jugak,terutamanya pen merah.Telepon aku pun,housing handpon aku pun biru jugak. 

Okeh,aku saja tulis entry nih,da kena cabar..sahutlah cabaran kn? x kan maw jadi pengecut pulak mcm kalah sebelum berperang pulak.hahaa :]

ehem3: aku maw tunjuk gambar biru,tapi aku malas,tengok blog aku pun da cukup kn? ehehe^^

sepa suka warna BIRU tuh,gimme hi5!! ^^


tapi kdg-kdg,aku suka jugak tengok warna merah nih,Inuyasha dan Ranma pulak hari-hari baju merah,apa xda baju lain ka? opss,aku salah tanya,patutnnya aku tanya pelukis cerita tuh.Disebbkan dorg merahlah aku suka tengok warna merah banyak sikit.Haha.


p/s: kalau anda ingin mengenali orang melalui warna kesukaan mereka,boleh klik SINI dan SINI dan Google pun bolehh bahh.ahha ^_^ and kebanyakannya aku setuju arrhh :)

6 orang komen sini:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

oika pon suke biru..tp tu dulu la now suke pepel lak..hehe

tapi pape pon blue is cool :)

Anonymous said...

Salam..haha aku suke sume warna..ngee~ tp kebanykn baju sume biru :P

marshmallow said...

ehehe biru memang menenangkan. syahdu syahdan je tgok. heee~

tapi saya suka warna pink. soft pink. weeeee~

Unknown said...

betul2, biru itu menenangkan dan hijau itu menyihatkan :)

Woofer Storm said...

nnati aku bls balik k..hehee
tag sni^
http://www.wooferstorm.com/2011/03/di-tag-oleh-chii.html

apislerr said...

hijau pon cantik..
natural;p