Klik ok? TQ so much !

Wednesday, March 2, 2011

Sana Helwa Ildah

assalam kepada semua. 
Malam ni seperti malam yang lain.
Apa yang sama?? 
1 jak ,SEJUKKK!


Hari nih hari jadi Ildah.Sepa Ildah? dia nih kawan aku.Antara kawan rapat yg aku ada di dunia ni. First time jumpa dia waktu aku masi budak hingusan lagi,waktu tuhh..ermm..aku suda lupa waktu aku tahun 5 ka or 4 ka or 3 ka? ( umur begini lah yg aku kata umur hingusan?) bolehh lah bah kn hingusannya tuh.*merepek*
Aku first time jumpa Ildah Nahur Padli nih waktu tuisyen.Tuisyen BI sama-sama dengan cikgu Hindustan  si Teacher Khanna.Tapi skrg teacher suda pindah pi semenanjung.Jadi teacher xda di Sabah sudah. Owhh alkisah cerita aku ngan Ildah nih,dulu form 1,dia yg ingat aku.Aku plak x ingat dia.Waktu form 1,sebelum penempatan kelas,kami duduk kelas sama-sama.. mula-mula 2 adalah 3 orang,aku,Ildah dan termasuk si Munir.
Berbual-bual,sampailah kuar cerita yg dulu waktu tuisyen aku pernah olok si Ildah pasal BI,baru dia ingat sampai sekarang.Wahh! memang ingatan yg sangat baik!


dan persahabatan kami bertambah-tambah sampailah masuk form 3,dia duduk sebelah aku dekat kelas.Hehe..best! biar ada pahit,manis pun ada jugak spnjang bkawan ni.hak hakkk..
kawanku Ildah ni sangat berkawan rapat dengan Tika dan ajie.Dri kecik berkawan.Wow!




antara pict2 bersama Ildah Nahur



mana si Ildah?


nihh pict beraya di Rumah Ildah :D
pssttt..buruk benar perangai org yg d belakang sana tuhhh -_-


Ajie,aku,Ayu,Tika,Bibi,Idut n Ildah! XD


beraya rumah Piah maghrib2..-.-
sedap sasa dia!


berjalan-jalan rumah Rhona.Semua tembamm tembamm!!
Tengok rumah Rhona sungguh lawa bebb!
at first
Tika ingat aku bawa diorang pi Langkon(KOta Marudu) padahal di Tambulion. muahaha..
Imaginasi yang tinggi Tika!

hehee..konklusinya pakk (slang indon)
Ildah selalu bawak jalan-jalan.
Pi makan udara angin,
bawak kunyit hidup la.Duii.merepek.
Apa-apa pun aku suka kawan ngan Ildah.sebab dia best n selalu bagi nasihat
dekat aku!! heee

SanaHelwaa Ildahh!!! XDXDXDXD


okeh need 2 sleep zzzz...morning uols :D

3 orang komen sini:

Rosmawani♥ said...

comel kucing kat header tu :)
datang dr blog abg ben :) jom follow sy jgak untuk semangat sy .. Maceh...

♥NuR SyAFiQah♥ said...

tag kamu contest ni :)

http://pcar19.blogspot.com/2011/03/contest-pose-menarik-dengan-cardigan.html

Kira Kekuri said...

okehhh dear semua :D