Klik ok? TQ so much !

Wednesday, March 23, 2011

SPM : Tahniah untuk adikku !



assalam semua. huhu sangat hangat ya sekarang ni.paling hangat bagi pelajar-pelajar yang mengambil result SPM tadi. Tahniah kepada yang berjaya :DD


Adik aku pun ambik SPM gak~ aku mau ucap tahniah untuk satu-satunya adik pempuan aku ni,dia dapat 11A 1B! sayangnya Fizik dia dapat B.. xpa la nih dah kira ok la :D weee~~ aku sanga gembira! errk? aku pulak yg lebih2 gembira .huhu..
ya la..mestilah kita akan rasa gembira bila keluarga kita berjaya :) ALHAMDULILLAH,tanpaNya siapa la kita ..



aku tumpang gumbira dengan kejayaan ko Kecik :) congrates ,setimpal dengan usaha ko selama ni :) sejuk juga hati mama n bapa ^^ 


dengar cerita kakak aku,bapa menangis..huhu..menangis kegembiraan.aku pun ikut sedih.terharu..bapa n mama jarang juga menangis ni. Ibu bapa kita,kalau menangis pun,biarlah tangisan mereka berbaloi :)


We proud of u Kecik :) TAHNIAH! 


"Jangan biarkan ibu bapa kita menangis kerana kegagalan kita tapi biarlah mereka kita menangis kerana kejayaan kita.”


p/s: tahniah kepada semua candidates SPM 2010 :) biar apa pun keputusan kita,kita terima seadanya kerna itu tandanya usaha anda selama ini ^^ .
pandang ke hadapan selalu :)

16 orang komen sini:

Dunia Aku said...

tahniah ye...kita tumpang lalu jap..

bummer_gc96 said...

wahh...congrats to ur sister!~~ wootss
sgt cemerlang dia pnya result..hehe

Novelgurl said...

sALAM..wah ! gempakk !! tahniah utk adik awak ^^

marshmallow said...

ouh, kira happy sebab adik dapat result gempak. hehehe ingatkan ada org masuk minang. hehehe.

congrats utk adik kira ye :)

Diyana Amira said...

Alhamdulillah
congrates utk adek ko
suruh la dia apply scholar jpa
mara ka
bole tu dia dpt
=)

Rosley Aries said...

tahniah tuk adk koe kira..kptsan yg membanggakan 2..Bkn stkt koe yg bangga..aq pun bangga jgk..hehe

kira kekuri said...

@Dunia Aku wokehh :D hehe

kira kekuri said...

@bummer_gc96 ^___^ * senyum lebar* :DD tq!

kira kekuri said...

@Novelgurl mastura ! walaikumsalamwarahmatullah :D ^__^ *senyum lebar* hehe :D

kira kekuri said...

@marshmallow bagus la jugak if ada org masuk minang,dapat gak aku cincin..hehe

kira kekuri said...

@Diyana Amira Alhamdulillah Dian :DD yahh nnti aku suru gink..entah la plak ar,mana dia mau study ni..hehe

kira kekuri said...

@Rosley Aries hahaha bagus la ko join bangga,suka aku ^^ haha :DD tq rosley,baik2 ja dengan ur luvly ;p,
psstt..~Achie mana?

tikatika said...

meremang bulu aku baca ni besar....congrates kecik!!!!!!!

Woofer Storm said...

achie dtg sni lalink..hheee
thniah buat kcik adik ko k,itu hasil tuk org yg rajin berusaha,syukur alhmdllah..

*cool selalu^^

kira kekuri said...

@tikatika meremang ya Tika? cepat sikat! haha^^

kira kekuri said...

@Woofer Storm iyahh..nnti sampaikan dekat dia .