Klik ok? TQ so much !

Monday, March 14, 2011

merepek kejab









hahaa..kadang-kadang menyampah gak aku,kenapa la begini ni ^_^ hahaa :DD
nasib bukan aku yg mula, hmnn..jadi x la jatuh jugak saham aku sikit.. tadi ptg aku baca Sweet Sour. Ada 1 fakta dalam cita tuh. and I think it's true.fakta,yang ada time Lia maw tanya Joe,pasal 1 fakta ni,tapi x jadi plak..adalah plak yang berlaku..aishh. apa faktanya tuh? bacalah sendiri k? aku bukan mau luki,kalau baca sendri dapat la teka apa faktanya..banyak betul faktanya..mcm kena batang hidung pun ada gak ya? duhhh..uhukuhukuhuk..~.~


apa aku repekkan ni? :) ada lah..


okeh,need to sleep ar.harharhar..^^


kepala pun buat perangai..apalah..pelik....






zzzzz

6 orang komen sini:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hehe..ape fakta tu kira??xnk share ke?hehe

Woofer Storm said...

mcm best ja novel tu tu tau..ada nmpak,tapi mcm mls mo beli..tkut nda best ni,layan alaf 21 ja la jwpnya...heheeee

Novelgurl said...

Salam..haha..bgn3 !

kira kekuri said...

@♥NuR SyAFiQah♥ alaa x nak,baca sendiri.hahahrr ^^

kira kekuri said...

@Woofer Storm sekarang,alaf 21 x best suda.hehe

kira kekuri said...

@Novelgurlwalaikumussalam..huhuu..zzzzz =.= (masi tdur)