Klik ok? TQ so much !

Sunday, March 6, 2011

Leap Year

assalamualaikum semua. esok kenalah aku balik hostel..hmnn..back to study huh?
harap semuanya berjalan lancar.Maybe next week aku tdk balik rumah..next week lagi? hmnn entah la plak..x tahu aku.heh.


Sekarang nih aku tengah tonton Leap Year dengan adik aku Kecik. Nama adik aku Kecik, aku pulak Besar. Dan d sebabkan nama aku aku selalu kena olok-olok(itu kisah lalu). lantak lahh.malas layan..sungguh perit kalau di ingat..






Di sebabkan nama filem nih Leap year kn,aku tertanya-tanya pulak,bila lah Leap Year lagi?? 
Bagi aku,sepa yag lahir tahun lompat nih memang bertuah + sedih jugak,sebab dia cuma akan sambut befday dia 4 tahun sekali. haha..apa-apa pun orang yang lahir tahun ni 
(tahun lompat) memang best kn? 


bila lagi tahun lompat ya?? hmnn *wondering

3 orang komen sini:

wa khairul onggon said...

cite best tu.. say belum berkesempatan nengok cite leap year.. :P

kira kekuri said...

saya tengah tengok nih! best sungguh cerita ini :) wuuhuuu!

Azuan said...

tahun lompat...spesial giler la besday..hahaaa