Klik ok? TQ so much !

Monday, March 21, 2011

Baru setahun aku guna nama 'Kira'





Assalam semua,sihat? orang x sihat ni.selesma,hengus pown meleleh.hidung pun sakit asik tarik-tarik 'benda hijau' tuh..perghh.. xpa,best jgak selesma ni kadang-kadang kan? sbb aku jarang rasa selesma ni,apatah lagi demam.Demam paling teruk gila pown waktu zaman kanak-kanak riang dulu
 ( form 1 )


Da selesema tuh, aku balik-balik bersin. Aku,kalau da balik-balik bersin,tandanya mau deman..hummnn..


uhukuhukkkuhuk T_T selesma mak.. :'(




Selesma kali ni sbb berjangkit ngan my room8 .Dia kena selesma,batuk-batuk then berjangkitlah dengan aku. uhukuhukk..sengsara..da la semua kelas asik duduk dalam air-cond,kebas la hidung aku jawabnya T_T. apa pun,sakit itu ujian dri Allah,jadi kenalah bersabar ya Kira :) sampaikan suara aku yang rawk ni kawan aku Memeng,kata ayu? lembut? aduhhh Meng,nih semua sbb selesma Meng,xda suaraku.haha ,lucu plak. ^^, . Paling parah dia ingat aku da ada boifren,sbb tuh suara aku lain-lain. =.=' ( adakah mempunyai boipren itu boleh menukarkan suara kita secara otomatik? ) hahah.. apa apa ja lah. :D sebijik pun aku x simpan.


if selesma,banyakkan minum air suam ^^, satu baldi lagi afdal.hoho :D


Bila dipikir,aku pun x biasa dengan nama 'Kira' ni sebenarnya. Baru setahun aku guna nama Kira ni.Selama ni x da sorang pun panggil aku Kira. Selama ni panggil aku pun dengan nama samaran aku yang 1-dalam-seribu ni 'Besar' kalau x pun full nem terus, Syakirah.


Masuk UiTM,mulalah orang panggil aku Kira.Haha. ^^ mula-mula manalah biasa, lama-lama terbiasala di panggil Kira. Jadi sekarang,kawan-kawan aku yang dulunya panggil nama samaran ,sekarang terikut-ikut gak panggil Kira. Xpa..aku suka.Selama ni mmg aku mau tukar nama samaran pon. Haha Sebab orang selalu olok T_T ( apala nasib )


Okeh la kawan-kawan, orang tidur dulu k? kemarin,xda la apa-apa yang spesel sangat..ada pun spesel,trus jd x spesel gua rasa..uhukuhuk T_T
sedih pulak..hooho :DD hehehe *otak biul da




Kemarin ( 20.3 ) ada orang befday.Hepi befday tuk Rizal Lasang  :D semoga ceria selalu fren.Keja baik-baik ^^ .Aku sms dia,wish befday.Fine.Dia balas jg.Terharu gak aku org blas sms bfdy dri aku.Haha.Kalau x sedih aku,syg kredit aku..hahaa.( aku nampak dri fb sebenarnya,so aku wish la dia mlalui sms,kan cepat..hehe ) n Nasir also.Hepi befday. ( sorry xda entry khas,x lyak wat entry khas :( )





p/s:kemarin aku sangat-sangat mengidam makan ikan,udang..perghhh..
jadi gi kafe makan lauk ikan goreng.Bantai ja,asal namanya ikan..kn? padahal aku sangat mau makan ikan bakar..belanja la aku ikan bakar,xda dekat UiTM ni,mau balik rumah lama lagi.. T_T minggu ni x balik rumah lagi.. sedih pulak aku..uhukuhukkk T_T .. kempunan geng! T_~

k masa tuk iron baju..




8 orang komen sini:

Novelgurl said...

Salam..alala..siannya..jgn lupe mkn ubat eh^^

syAfA said...

ramainya besday kawan 20 march kan?

kira uitm mane ek?

khairul said...

nak tau apa org panggil sy ....kion

kira kekuri said...

@Novelgurlwaalaikumussalam.. yup~ xkan lupa..tapi xda ubat T_T

kira kekuri said...

@syAfAramai..hari kelahiran sedunia kut.hehe sama mcm danish@victor kn? aq dri uitm sabah :)

kira kekuri said...

@khairul ok la tuh,dari nama aku? huhuu

Woofer Storm said...

laaa..bukan nda layak,kalo ko buat gak segan aku lalink..

*trimas la cik kira,syg ko juga ketat2...

kira kekuri said...

@Woofer Stormsama2 padahal mank x layak pun..haha :DD .
ok trima kaseh.