Klik ok? TQ so much !

Wednesday, November 23, 2011

jam 4 lagi ?





assalamualaikum 


selamat malam semua. aku pasti malam nih mesti semua rakyat Malaysia yang ada TV dekat rumah or mana-mana tempatlah kan, tengah tengok perlawanan Malaysia vs Syria kan kan?  
aku harap dalam perlawanan peringkat kelayakan nih Malaysia menang. AMINNN  ! jom amin reramai.


sebenarnya apa masalah aku dengan jam 4 nih ? ada masalah besar ka sampai aku bergaduh ka dengan nombor '4' tuh ? sebenarnya aku manalah ada bergaduh dengan mana-mana nombor dekat dunia nih. hahaha. agak-agaklah, nanti orang cop aku gila ^_^ bergaduh dengan nombor. "ehhh Kira siot da sebab gaduh-gaduh dengan nombor !!" .cisss, aku tidak mahu itu.


oklah sebenarnya, kuliah aku selalu yang paling last, dari jam 4 - 6 . Kelmarin kuliah aku pula HANYA pada jam 4 - 6. Untuk pengetahuan, aku nih manalah dapat kemudahan asrama.. tskk tskkk. T_T  jadi kenalah aku ulang alik hari-hari dari Kota Belud ke Kota Kinabalu. Duk Sabah nih, awal sangat malam, ehh gelap ! Jam 6 start da gelap. Jadi aku memandu pulang, gelap-gelap lah. 


Yang aku malas, kelmarin aku memandu KB-KK alih-alih aku datang pigi kuliah, xda pulak lecturer. Nasib kelmarin ada urusan sikit =..=  Minyak da la meningkat , aku rasa macam membazir minyak ja kalau datang ke kelas, tapi xda pulak lecturer mahu mengajar ?  memandu bukan macam naik kapal jet duduk saja. lagi-lagi aku nih yang bawa kereta manual ? sakit-sakit kaki selalu. T_T




# dia, penumpang tetap saya kalau balik dari kelas ^__^
tapi cuma sampai selekoh keluar UiTM ja. hihihi :p
namanya EZA NORAHZIAN .
kawan aku bah. bahahah 






Kelas hari nih pulak aku 'eskep'. ada kah kelas, xda kah aku memang da x mahu datang kelas pada hari nih. Kelas aku 1 kelas ja hari nih. Aku malas mahu membazirkan minyak datang kelas yang cuma 1 tuh. hihihi ♥  rasa x berbaloi-baloi. hahaha.** samsing da aku, pandai eskep kelas :p 


Esok pun kelas cuma jam 4 - 6. hurmmm.. 4 lagiiiiiiiiii?? adooyaiiii .=..=
balik malam lagilah nampaknya aku. 


Minggu depan, insyaAllah aku akan masuk rumah sewa. cehhhh pandai sudah aku menyewa kan? hehehe ^__^ lepas menyewa, xda lagi masalah balik lewat malam. Last sem, bapa aku pernah x setuju ( marah lah tuhh ) aku balik malam, sebab aku baru ja konon bawa kereta. Sekarang dia ok ja. Entah ada OK atau REDO kali ? haha. Bila aku fikir kenapa bapa aku x setuju tuh, baru aku rasa betapa susahnya memandu malam-malam. Mata sakit. Lampu yang dari arah bertentangan pun SILAUU betulllllllllllll.


kamu yang pandai memandu, suka ka memandu malam ? kalau x suka, bah samalah kita. hihihi 

#pandu cermat jiwa selamat, biar lambat dan lidut, asal selamat ^_^


Good luck Malaysia vs Syria !!goooooooooooo!!



5 orang komen sini:

Woofer Storm said...

hati2 bila pandu malam...

cari ja rumah sewa di kk..kan banyak tu,badan pun nda penat^^

alinac lover said...

yong xsuka drive malam jugak heheh

pedih mata oi haha

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm ya achie, terima kaseh ^..^
rumah sewa, da ada cari sebiji, cuma next week baru maw masuk. :)

Kira Kekuri said...

@alinac lover betol tuh kak yong! he he he

Woofer Storm said...

pindah la cepat2..nda payah berulang,penat tu tau^^..hehee

npa ta update??