Klik ok? TQ so much !

Tuesday, November 1, 2011

endak ingat

Tadi cerita dekat mama aku yang handphone aku yang hilang tuh bole kena dail. Tapi tidak ada pulak orang yang nak sambut. Sebal aku sebal! Mama aku terkejut la pulak. Dengan apa kau telefon? mama aku tanya.



Me : Dengan telefon aku la.

Mama : Eh, kau da telefon baru ?

Me : Ada !

Mama : Ndak pulak mama tahu.

Me : Aik? bukan bapa ada cakap kah waktu yang mama call dia tuh?

Mama : Entah, ndak mama tahu. Tiada taw.

Me : Ada bahh, mama jak lupa, ingat lagi aku bapa kata "mitu aku ko Besar, meli handphone ni ai rungai"

Mama : Ohh, ndak mama ingat.

Kesimpulan, mama aku memang ndak ingat. ha ha ha :P lucu sama mama.

2 orang komen sini:

kaichou pina said...

hahahaa trbayang muka bapa smbil sebut "mitu aku ko Besar, meli handphone ni ai rungai" - pasti ngn muka sedikit kencang..ahhaa

Woofer Storm said...

sy pun pelupa juga ba..tapi cool tetap ada^^