Klik ok? TQ so much !

Friday, November 18, 2011

Good Luck









Bismillahirrohmanirrohim  


Tomorrow I'll sit for the MUET exam. Reading,Listening and Writing. It seems like I have to wake up early to go to SMK Pekan 2. Belum bersedia lagi. Banyak yang maw di cover lagi. Apa pun, wish me luck kawan-kawan  C:  , and good luck for all Malaysian student who will sit for MUET exam tomorrow.  ^__^ . Adik aku Kecik pun ambik MUET jg esok, my friends Safiah, Manda,Nurul and some of DIB students.  Good Luck! ^__^  




#tiba-tiba aku rasa macam mahu pulak sebiji patung macam ni.
x pernah ada satu. Entah bila ada?
 Aku guna kakak aku punya ja selalu, Garfield. hiksss






# makan hati. sedap tak? 

4 orang komen sini:

Unknown said...

baa~ CAK!!

mntk la cik abg belikan...

Woofer Storm said...

gud luck fren..

*makan hati sedap ja,lagi2 kalau bubuh sos cili..hehee

Kira Kekuri said...

@Azroy Kassim huaa terkejutnyer. :p hahah. sy mna ada cik abg, kena beli sendirilah nampknya

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm terima kaseh nasir. :)
makan hati di atas, mksd aku, merauk lah. hahah