Klik ok? TQ so much !

Monday, November 28, 2011

saya masih mahu bercuti boleh ?

Bila orang seronok-seronok bercuti, kami yang study dekat UiTM nih kena masuk kelas.
Terutamanya bagi yang ambik diploma, yang ijazah lama dah masuk.

Mood study belum ada dalam diri aku. Ya Allah. Patutnya aku kenalah sedar. aku kena study betul-betul untuk semester last aku nih. Bila aku di kelas, teringat pula dekat family yang sedang cuti-cuti Malaysia dekat rumah. Tengok-tengok drama, bakar-bakar ayam. cehh. Terus mood study hilang woooo. hemphhhhh. malas aku.

terus aku rasa sedih pulak dengan diri aku nih.

#ohh semangat study! datangggglahhh! (mcm sailormoon)

kbai

3 orang komen sini:

Woofer Storm said...

study bebetul2..sabar ja girl..

#tak lama lagi tu,lepas ni boleh cuti puas2...sabar ya^^

Woofer Storm said...

bz la tu..

hai kira??

nia ryani said...

study study..hee