Klik ok? TQ so much !

Tuesday, November 8, 2011

blur lah pulak

aku bercadang tadi mahu mencantik-cantikkan blog aku tadi. Tapi lepas aku fikir-fikir "nak cantikkan apa ya? " . siap private blog lagi konon, mahu bagi suprise yang pasti nanti langsung tak mengejutkan pun.
Dalam hati dah membuak-buak dah nih!  pandai jugak aku rasa bosan, pandai jugak aku rasa suka tengok blog cikai aku ni . Tapi lepas tuh.. BLUR LAH PULAK. =..=



tak jadi aku mencantik-cantikkan blog aku. Lain kali sajalah.
selamat malam oh malam!

5 orang komen sini:

AmyZana said...

huhu
tukarlah template :)

Tiya Atieya said...

lawa sdah nih..heheh~letak shoutbox bhaa..:P

najihah sahami said...

cewwah..cpt lah comelkan blog ni. tak sabar nak tengok!!

kira kekuri said...

@AmyZanayepp~ da tukar ^..^

kira kekuri said...

@Tiya Atieya malas la pulokk~ hikss, shoutbox pandai biut bah darl~ huhu