Klik ok? TQ so much !

Thursday, November 17, 2011

saya kembali

haipp! aku telah kembali !
itu pun kembali gitu-gitu ja pun.
Saja post entry nih, sebab malas da
mata aku tengok entry aku yang da bersawang tuh. hikss
mood post entry pun sebenarnya tiada
tapi kena gagahkan diri jugak. :D

blog aku nih da ada rupa baru !
apa pandangan anda ?
dulu putihh bersihhh, sekarang da ada warna 
terima kasih banyak2 kepada Teacher Amanda  kerana tolong aku
sedikit sebanyak hias-hias blog cikai aku nihh. XD
walaupun manda kata blog aku dulu buruk, aku redho.
hahaha ^___^   
Manda kata, "blog kenalah lawa-lawa, baru ada semangat maw tulis"
betul jugak cakap manda tuh, nanti aku rajin-rajinkan diri. hihihi
jasamu dikenang, nanti suatu hari,
kita makan-makan bakso. InsyaAllah.



Emmm apa lagi aku nak cakap ya?
emmm. ohh pokok dekat header aku tuh, aku yang lukis 
hihihi ^^, sebab kebelakangan nih aku suka tengok
lukisan pastel pokok. Aku rasa nice dan menenangkan gitu. *aku ja yang rasa* hikss

Jadi tadi pagi aku lukis,
sebenarnya aku x tahulah pastel nih apa
jadi aku lukis-lukis guna crayon adik aku. ^___^
kah pastel tuh crayon? konpius aku
lepas aku lukis
aku tempeklah dekat header aku.
simple-simple , asi la kann.. hehh ^_^




assalamualaikum dan selamat malam 


#ada org jemput join contest, nanti aku ikut. InsyaAllah..

9 orang komen sini:

Kopocinue coffee said...

cantik!!!

najihah sahami said...

cewwah!!patut la lawo. header tu mish suka. nice!

Kira Kekuri said...

@Kopocinue coffee TQ myen, manda yg tolong~ <3

Kira Kekuri said...

@najihah sahami tQ Mish ^__^ sya lukis sendiri tuhh..heheee *nak jg bgtaw* hahaha :D

ema said...

cantek n sedap mata memandang hehe :)

Woofer Storm said...

cantik lah..nak satu boleh??hehee

Woofer Storm said...

ada masa joinlah contest..kali kedua jemput ni^^

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm thanks :) ~ xpayah lah nak 1, header ko kan cantik sda. hehe

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm yepp~ :) bnyk bah masa aku nih. nnti aku join k :) thanks jmput :)