Klik ok? TQ so much !

Saturday, November 19, 2011

dah la pekak kecik pulak tuh ?

gary oppa latte. anyone?
ber 'oppa'2 pulak aku




assalamualaikum semua. urghhh . aku da habis paper MUET hari nih. 
Alhamdulillah, habis juga with flying colour dalam mimpi.

Tapi aku just x puas hati untuk satu perkara nih. Kalau boleh menangis, menangislah aku membanjiri kelas yang aku duduk tadi. Tapi aku tahan, jiwa mesti kental bebb. ha ha ha :D

Tadi aku ambik MUET kan? Reading, Writing ok aku puas hati. Tapi masuk beb listening ? astagafirullah   =..=' dah lah aku nih mempunyai masalah pendengaran kebelakangan nih, kecik pulak sound radio tuh. =..=' .

Aku? what the. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . =..='

Soalan pertama, aku x mampu jawab. Err tapi adalah jawab-jawab ayam sikit. Pasal Shanti Stupa. Kelas sebelah pun pasang radio. Besar beb bunyinya. Dekat kelas aku ciput ja bunyi nya. Aku hanya mampu bersabar ja lah. =..=

Last-last, datang seorang cikgu gi besarkan sound radio tuh.

Aku? what the. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . =..='

Kalau awal-awal buat kan bagus? Waktu tuh, suda masuk question part 3 suda. xpalah. da nasib terima ketentuan ilahi. T_T

anyway, I hope that I'll get good result in Muet. ♥  InsyaAllah. ^__^


* teringat kawan aku Ildah, hari tuh dia sms, suhh jangan ckp OMG lagi. Sekarang aku tengah praktiskan diri aku. Yeah! ada jugak perubahan! hihi

4 orang komen sini:

fadthia said...

gary oppa! stress.. haha

ema said...

dah buat tu, doa la yg tbaek result nye k :)

Kira Kekuri said...

@fadthia arghhhhh stresssssss!! ^__^ hahaha :DD

Kira Kekuri said...

@ema
yer kak.. tough jg soalan dia tadi. huhu ^_^