Klik ok? TQ so much !

Friday, November 25, 2011

awww serammmm







huaaaa, letihnya aku. =..= kelmarin aku balik rumah gelap-gelap lagi. Kelas habis hampir-hampir jam 6 pulak tuh. terus aku pecut x ingat diri balik ke rumah. he he he . Nasib banyak jugak kawan-kawan kereta yang lain dekat jalan raya. sejak bila lah aku berkawan dengan kereta kan ? maksud aku, banyak kereta juga bersama-sama aku balik malam. Jadi x la sunyi aku seorang diri dekat jalan raya. apa yang membuatkan aku penat, aku pun x tahulah.  memandu kali kan ? 


balik rumah, mandi - solat. kepala pening- tidur dan sekarang buka mata balik. hi hi. mata sakit sebab silau mungkin ? hebat penangan lampu kereta nih. Sampai waktu petang kelmarin, cermin pandang belakang aku ubah ke arah lain. biarlah x nampak apa di belakang, asal x sakit mata. ^_^ **bahaya nih**








Paling kreatif punya fikiran bila aku seorang2 dekat jalan raya tuh, adalah yang mintak tumpang, pandang cermin belakang ada pulak orang duduk.awwww ! takutttt! sepa suruh fikiran jauh betul ? tapi sebab semangat tinggi macam gunung Kinabalu mahu sampai ke rumah, kena bersabar dan jangan berfikir. 


kebelakangan nih aku suka baca BORNEO GHOST STORIES.
sebab tuh kali aku berfikir macam-macam ?? euuun seraammmmmmm >..<"







8 orang komen sini:

Woofer Storm said...

adeh tak dapat den tido ni malam..mcm mana la ni??da la kwan sorang balik kelantan,sorang lagi tak balik2..hehee takutttttttttt

Kopocinue coffee said...

itu la bah fikir yg bukan2 lagi

cintauntukkita.blogspot.com said...

mmg agak seram.. hehe agak2lah membaca tu cik kak. jgn sampai terbawak2 ke realiti.. hehe

fadthia said...

haha.. imaginasi sgt menakutkan.!

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm mcmana?? tutup mata, dapatlah tidur. haha. uikk laki2 mana boleh takuttt~~ :p

Kira Kekuri said...

@Kopocinue coffee myen, aku selalu terfikir, aku pun tidak faham =.=

Kira Kekuri said...

@cintauntukkita.blogspot.com ^__^ hehehe. entah fikiran ni, selalu ja terbawa ke realiti. heh

Kira Kekuri said...

@fadthia itula bahh, cehh! haha, nnti klo ko mandu malam, jum la fikir mcm nih sama-sama :P