Klik ok? TQ so much !

Tuesday, November 1, 2011

1 : Quotes













Quote ini, untuk semua kawan-kawan saya. Ingatlah, saya selalu mengingati kamu walaupun jarang dah bertegur sapa. Lagi-lai handphone cikai saya sudah hilang. Susah pulak mahu berhubung kan?  Maaf andai ada salah dan silap. Saya tahu saya banyak silap dan seorang yang selalu melakukan kesilapan, yang mungkin tidak boleh dimaafkan. mungkin ? sampaii.. sampaii..errr.. x adalah.  mungkin saya tidak sedar. hanya kamu yang menyedarinya. beritahulah kalau aku ada apa-apa salah.   Photobucket   apa pun saya doakan selalu mendoakan kesejahtraan kamu dan sayang kamu ketat-ketat , saya sayang kamu dalam hati, luar hati susah mahu cakap. hiii.. *apa aku cakap nih*.  =)  

I have a bunch of quotes inside my lappy which I took from web and hias cantik-cantik, biar pun sebenarnya tidak cantik . At least I tried. hmnnn, dah la telepon aku hilang. aku ada try call, x pulak kena sambut2. aiyooohhhhhhhh. selamat malam. :)









8 orang komen sini:

hati~♡ said...

sahabat yg baik tidak semestinya yg sentiasa bsama kamu di setiap hari2 yg kamu lalui, tapi adalah yg sentiasa mnyebut nama kamu di setiap doa2nya.. :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

nice quote kira :)

Kopocinue coffee said...

=)

Kira Kekuri said...

@hati♡ wahh nice quote :)like jugak

Kira Kekuri said...

@♥NuR SyAFiQah♥ thanks, sebanrynya mbik dari fb orang. ehe

Kira Kekuri said...

@Kopocinue coffee =D

Woofer Storm said...

cantik ayat....

aku sayang kamu ketat2..
perlukah tunjuk betapa aku sayang kamu sebagai sahabat jika kamu tak pernah kasihani diri ku..

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm ayat mmg cantik, dapat dari facebook orang. :)

errr..