Klik ok? TQ so much !

Sunday, June 10, 2012

Takdir itu Milik Aku : Hampa

bismillah.
takdir itu milik aku
minggu lalu, aku ke Kuala Lumpur. Bercuti bersama keluarga. Minggu lalu juga waktu aku di sana, aku cari novel ni. Tapi aku tidak jumpa. Terus aku rasa hampa yang amat sangat. T_T\

Kalau bukan kerana seorang kawan lama, tidak lah aku jumpa dan tahu novel ini. anyway,aku ingin ucapkan terima kaseh :) hihi ^^  Aku pergi sana pun, memang antara misi aku mahu mencari novel ni. Tapi tidak jumpa pula. ermmm.. nampaknya memang tiada jodoh lah aku dengan buku ni. sedih aku taw.  T____T

sebenarnya-saya-isteri-dia
Then aku jumpa novel ni Sebenarnya Saya Isteri Dia!, boleh lah ganti novel di atas. :’) sedihhh kenapa aku ndak jumpa kau novel??  entah bila dapat jumpa novel hijau tuh. Tolong belikan untuk aku boleh? ok fine,merepek bah.

#tidak apa, jangan putus asa. Nanti aku cuba cari lagi :’)
#mahu betul aku baca novel ini :”(
#kawan aku Myen pulak, mahu betul dengan novel Sebenarnya Saya Isteri Dia! ni. Nanti kalau aku ke KK, aku inform kau kalau ada novel ini ok?  C:

balik dari sana hari tuh, terus demam. Haha :D melampau kali makan durian. belum sembuh pun. Apapun terima kasih Allah atas Ujian ini :’)
*sebaik2 tempat orang,lagi baik tempat sendiri C:

13 orang komen sini:

Azizah Zainudin said...

Dik,
Pergi carik kat kedai buku Popular..
Atau order online..
Cuba tgk kat FB : Siti Rosmizah Publication

نورعيم said...

novel baru siti rosmizah eh? mesti cari ni!

novel sebenarnya sya isteri dia pun best jgk! :)

Unknown said...

nda pa, lum ada jodoh mu sama tu novel.. hehe..

naiss background.. rasa macam mo ketuk2 jak..

tok..tok.. ada org ka?kekekeke~~

Unknown said...

xtaw npe
rase cm tk nk da bace nobel ijau tu
nk ringan n santai je plot cter

nia ryani said...

kira2.. aku pun ada nvel tu saya sbenarnya isteri dia.. tp x suka aku..huhu awal2 dia lg aku x suka..heee.. x taw la knapa...
so, sbb aku x suka awal dia.. x sdah ku baca..ahah cik min mo ka?? suh dia beli sma aku la./.aahhaha

CIK TOM said...

2-2 novel tue cik tom xpernah tgk..sbb xminat novel..huhu

SheeLittleSunshine said...

novel tu tebal betul kannn? hahaa
blm penah ak baca novel tebal mcm tu.. nati aku maw beli jua laaa. heheh

Kira Kekuri said...

@Azizah a.k.a N.a.z ohhh yahh kak, dah jumpa hari tuh :)

Kira Kekuri said...

@Noraimyupp! jom jomm cari! ada jumpa dekat popular hari tuh.naseb jumpa.

Kira Kekuri said...

@Anne Nurain ada sudah, lepas aku up entry ni esok aku pi kk, sekali aku jmpa. hehehe. makaseh! :D tokk tokk, mestilah ada. hehe

Kira Kekuri said...

@Iffah Afeefah klo sya suka baca yg tebal2 ni cik iffah. ehee

Kira Kekuri said...

@nia ryanicik myen da beli on9. kekangan novel di sandakan membuatkan dia mmbeli on9. ehe

Kira Kekuri said...

@Ka'Yan dua-dua ni memang tebal dian! huhu. tapi tuh la aku suka layan, yg tebal2.