Klik ok? TQ so much !

Wednesday, June 13, 2012

Selamat Hari Kelahiran Amanda C:






bismillah.

arhh Kira, suka kau kan buat entry hari kelahiran untuk kawan kau. Yahh aku memang suka. Ok tanya s
endiri then jawab sendiri. 
Ok takmo taip panjang-panjang, Just want to wish you happy befday, Sanah Helwa, selamat hari kelahiran my dear friend Amanda :'D Umur dah panjang, rambut da panjang, ehh ke situ pulak. hihi (◕‿◕)

ish aku ni ndak pandai bah bagi wish berbunga-bunga ayat. hehe. Bagi yang simple mimple sudah. Wishing you success in your life,relationship dengan Atai berpanjangan,kahwin cepat :p ,ceria dan gembira selalu disamping keluarga dan orang-orang yang tersayang. Dan doakan   makkk menjadi insan yang berguna di muka bumi Allah ini, aisehh ayat. hihi


 
Ok saja letak gambar, sebab antara gambar makk yg comel  #eh


Tahun ini tidak seperti tahun yang lain, tahun ini aku x dapat bagi kad raya, biar pun kad raya murah. simpan bebaik. (wasiat) ehh ke situ pulak aku :p haha harap-harap kalau dapat degree kalau ada jodoh dapat sama-samalah, kita duduk sebelah meja lagi ok. hihihi :")

#ok selamat malam semua penduduk bumi. 

6 orang komen sini:

Sally Yatiey said...

Happy birthday buat kawan sis :D hee

Iffah Afeefah said...

erm happy besday tuk budak tu

CIK TOM said...

happy birthday buat amanda!

En. Beyazid said...

Salam perkenalan. Blog saya masih baru lagi. Harap dapat support blog saya dgn jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/mari-jadi-jiran-blog-saya.html

CIK TOM said...

hi kira..ciktom singgah jenguk :)

Shaherah said...

wish kan birthday ea.. ^_^ happy birthday to her..