Klik ok? TQ so much !

Friday, December 23, 2011

ohh meranalah aku malam iniii T_T

Selasa lalu, bapa datang melawat.
datang membawa udang.
udang yang di sangka udang,
rupanya ketam-ketam.
aku yang langsung x tahu,
terus masukkan dalam peti sejuk.

Hari rabu,
kakak aku tanya aku,
"ketam ka udang yang bapa bagi tuh?"
entah, aku pun x tahu.
bukan udang ka?
tuh la pasal x tengok-tengok dulu.
dapat pulak rezeki makan ketam. eheh

hari khamis,
kami masak ketam.
ketam masak asam pedas.
walaupun ingredients x cukup.
kami hantam saja,
asal bole masuk perut.
huaaaa kenyang perut aku makan ketam sahaja. =D

malam ini,
penyakit mula menular dalam diri
merebak sana sini
sekarang di tangan, tadi di kaki.
ohh meranalah aku malam iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




# aku sebenarnya mana boleh makan ketam wo. asal makan, mesti keluar elergi T_T
tapi di sebabkan xda sepa yang mahu makan ketam tuh, terpaksa aku n kawan2 makan ketam tuh. uhuhuhu.. gatal.. ='(

7 orang komen sini:

fadthia said...

hehehe,, na kan, ada yg begaru sna sini la ni,

Woofer Storm said...

klau gatal badan,bagi aku makan pula..aku tiada benda alergik ni,biasalah aku kan orang kampung.hehee

# minum ubat piriton..

CINTA UNTUK KITA said...

ha tu lah.. hehe! tapi kalau tak makan rugi rasanya kan.. ;p

Kira Kekuri said...

@fadthia pasti. malam tuh mcm bengkak oh jari2 aku fadthia, tapi aku wat dekk jak..hmnn

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm okehh, len kali ko makan la ya?? hee. kita bertuahlah badan ko x ada elergik..ceh, padahal aq pon org kampung.
#piriton? apa tuh?

Kira Kekuri said...

@CINTA UNTUK KITA ha ahh! ehehhe

Novelgurl said...

aishh..akk nie..Len kali jgn mkn dh haa.