Klik ok? TQ so much !

Friday, December 16, 2011

let me go





If you love me, let me know.
If not, please gently let me go.

# peewittt, ceh aku suka quote di atas. best pulak bila baca. Ianya pasti cocok dong ngan mereka-mereka yang udah bercinta. orang yang xda org suka mcm aku, tak perlu fikir panjang-panjang. xda juga. ahahah ^____^

# gambar = tangkap sendiri, kali ini bukan dari pakcik Google.

# kalau kita teringat orang tuh hari-hari, suka kah namanya tuh? or cinta? kwang3 =p
siapa pakar tolong bagitahu. ^^





12 orang komen sini:

nia ryani said...

wahhh bejiwang dia....heee
pndapat aku la..
lo tringat 2 dia lbih kpada suka n minat.. cehh...
lo cinta ni dia mcm kita x leh tgk dia ngn org len...heheheh emmm

kaichou pina said...

behh..knpakn ko ni?? mkin lma mkin ada lain dia..aww..hhaha

Woofer Storm said...

mungkin kau rindu dgn dia..tidak semestinya cinta darling..hehe

#opsss darling lagi,ada la kena marah ni..semalam aku sentap sekejap..ingat baru ja nak merajuk,tapi tiada yang pujuk..hahaa

Kira Kekuri said...

@nia ryani manada berjiwang, aku berkwang3 jak tuh. hahah.
ohhh mcm tuh ka? duii

Kira Kekuri said...

@kaichou pinaoik manada, dont worry i'm still ur sister that u know, remain single. hahah

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm yup, betul jugak tuh.
ahhhh banyaknya merepek kau nih, nasib x merajuk, sbb aku mmg pemalas bab memujuk org. kahkah!

Novelgurl said...

kawl nafsu..kwl nafsu..hahaha..

Kira Kekuri said...

@Novelgurl hahahaha =DDD

Woofer Storm said...

beljar pujuk aku lepas ni.hahaa

#malas update la tu.hheee

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm aisehh, maaf, bukan kemahiran aku. laalalala

Woofer Storm said...

cepat update budak!!hehee

#selamt malam^^

Kira Kekuri said...

@Woofer Storm malas taw aku..