Klik ok? TQ so much !

Saturday, October 22, 2011

aku dan novel 1

sekarang tengah tengok Haunted Changi. almaklum, sekarang orang putih seberang sana tengah menyambut Halloween  kan? jadi malar hantu yang main dekat star muvie nih. aku layan jak lah. sebab aku memang suka layan cer hantu. tapi lepas tuh takut. apalah aku nih.. =..=

Ehh lain pulak, lari dari tajuk cita aku nih. Aku actually maw cerita tentang diri aku dan novel 1. dui, ada lagi 1 kan ? haha. saja, koz maybe adalagi ke 2 dan seterusnya. aku x tahu apa maw tulis, so kena manfaatkan jugak blog nih, biar pun berhabuk sudah.  story pasal kehidupan aku yang mungkin ada orang kata menarik (perasan) ada jugak yang akan kata annoying da membosan kan. ^..^

novel. aku memang suka beli novel. time mood membuak-buak lah. kalau pokai. ndak lah. kalau ngam-ngam duit ada, apa salahnya sambar 1 or 2 novel kan ? hikhikhik. aku selalu beli novel di kedai buku, yalah..xkan la di tandas kann?

Satu yang aku maw cerita pasal aku dan novel nih, ialah perasaan aku dengan novel nih. means, bukan aku cinta sama buku novel yg segi empat tuh. bukan, perasaan yang wujud tym baca novel nih.


  1.  kalau sedih, mesti ada rasa sakit-sakit di hati. ehh jiwa. ehh jantung? yang penting bahagian sanalah. sakit. macam di hiris sembilu, terutamanya kalau baca part-part yang sedih gila babs, kompom sakit. =..=    ='). 
  2. kawan aku Rhona pernah cakap, kalau dia yang baca novel, sakit-sakit yang dia rasa (macam aku di no 1 tuh ) bukan keluar di jiwa kah, hatikah, paru-paru kah apa. tapi dia keluar dekat tapak tangan. tapak tangan pulak yang terasa ngilunya. habis aku dengar dia cakap macam tuh. aku terbahak-bahak lah dulu. Sekali tidak lama lepas tuh, aku pulak yang merasa sakit di tempat yang sama. Nehhhhh. Tuhla pasal, orang kata, jangan kamu uluk-uluk orang tuh, nanti kamu pun terjangkit. Tengok aku terjangkit kan ? jadi, jangan kita main menjangkit-jangkit. LOL. :p
hmnnn. bah tuh jak lah kisah aku yang bosan dengan novel nih *sedar diri gak kan, kisah aku nih bosan?* ngahahaha ^..^  

nanti kita bersambung dekat cerita part 2 :)





ohh ini sorang kawan yang minat novel gak. Hasmin aka my room8.
Kalau dekat bilik dulu, dia yang malar RASMi novelku. HAHAHA 3:p